PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Polacy na zakupach u chińskich dostawców internetowych

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 24 sie 2018 11:30

Polacy na zakupach u chińskich dostawców internetowych Fot. fotolia

Według raportu „E-Commerce w Polsce 2018. Gemius dla e-Commerce Polska” Polacy coraz chętniej dokonują zakupów w zagranicznych sklepach internetowych - w 2016 roku było to jedynie 10proc. internautów, a obecnie tych kupujących zagranicą jest już 23 proc. Wraz ze wzrostem zaufania do zakupów zagranicznych wyłaniają się najwięksi gracze, na czele których stoi AliExpress, chińska platforma sprzedaży detalicznej, doceniana za szeroki asortyment i dobrą jakość produktów. Co ważne, już co trzeci Polak kupujący online zagranicą rozpoznaje właśnie AliExpress.

REKLAMA

Polska jest centrum handlu elektronicznego i logistyki w Europie Środkowo-Wschodniej i ważnym rynkiem dla sprzedawców działających na platformie AliExpress. Widzimy dużą szansę na dalszy rozwój e-commerce w tym kraju i chcemy dzielić się naszą globalną wiedzą, aby umożliwić lokalnym partnerom udział w tym rozwoju. 27 sierpnia rusza Tydzień Znanych Marek, jest to dla nas kamień milowy, podczas którego rozpoczynamy pracę nad kolejnym wydarzeniem – Globalnym Festiwalem Zakupów, znanym jako Dzień Singla, który odbędzie się 11 listopada – mówi Gary Topp, Senior Operation Manager w AliExpress.

Jak wynika z raportu „Pulse of the Online Shopper”z 2017 roku, kluczowym czynnikiem mającym wpływ na decyzje zakupowe zagranicą jest bezpieczeństwo płatności. Dodatkowo, jak podaje Izba Gospodarki Elektronicznej w raporcie dotyczącym rynku e-handlu w Polsce, polscy e-konsumenci, płacąc za towary zamówione w kraju i za granicą, najchętniej wybierają tzw. pay-by-linki, czyli szybkie e-przelewy. Aż 65 proc. z nich wskazuje ponadto PayU jako serwis, z którego korzystają najczęściej.

- AliExpress jest dla nas bardzo ważnym partnerem, a naszym głównym celem jest dostarczenie polskim klientom najwygodniejszych i najbezpieczniejszych form płatności. Kupując na AliExpress z PayU można nie tylko zapłacić w polskich złotych, ale także skorzystać z licznych akcji promocyjnych, które wspieramy – mówi Joanna Pieńkowska-Olczak, Poland Country Manager w PayU.

Partnerstwo AliExpress z PayU zostało zainicjowane w październiku 2017 roku. Od tego czasu AliExpress bardzo dynamicznie rozwija się w Polsce, która wciąż jest kluczowym kierunkiem sprzedaży na platformie. Dzięki silnej współpracy obu podmiotów klienci mogą brać udział w wielu akcjach przygotowywanych na platformie. Jedną z nich jest rozpoczynający się 27 sierpnia Tydzień Znanych Marek.

Tydzień Znanych Marek to cykliczne wydarzenie organizowane przez AliExpress, mające na celu promowanie najnowszych trendów modowych w przystępnych dla polskich klientów cenach. Oprócz mody, w ramach promocji dostępne będą również topowe marki elektroniczne, takie jak Xiaomi, lider rozwiązań mobilnych, oraz iLife - producent zrobotyzowanego sprzętu gospodarstwa domowego. Poza możliwością skorzystania z kilkudziesięcioprocentowych zniżek można w tym czasie odebrać także kupon promocyjny o wartości 3$, do wykorzystania podczas kolejnych zakupów w trakcie lub po zakończeniu Tygodnia Znanych Marek. Wystarczy dokonać zakupów na platformie o wartości 25$ i opłacić zamówienie poprzez system PayU. Liczba kuponów promocyjnych jest ograniczona.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Młody 2018-08-24 23:01:33
    To lepiej w naszym polskim media expercie niż u chińczyków.

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.