PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Polacy przestają wybierać duże placówki handlowe

  • Autor: Dziennik Gazeta Prawna
  • 09 kwi 2015 07:45

Mieszkańcy coraz częściej rezygnują z zakupów w molochach na obrzeżach miast na rzecz punktów położonych blisko domu.

REKLAMA

Ogólnospożywcze sieci handlowe nie obawiają się spadku popytu i nie zwalniają tempa. Z ankiety "Dziennika Gazety Prawnej" wynika, że w 2015 r. 12 firm z branży zamierza zwiększyć liczbę sklepów o 2-2,3 tys.

Dla porównania w poprzednim roku pod ich szyldem powstało 2,1 tys.

Ostatnie dwie kategorie będą głównym kierunkiem rozwoju i w tym roku. Jak wskazują eksperci, to dla sieci najlepsza i najszybsza opcja, by skorzystać ze zmian w zachowaniu klientów, którzy coraz częściej rezygnują z zakupów w molochach na obrzeżach miast na rzecz punktów położonych blisko domu.

Sieci rosną w siłę kosztem mniejszej, niezależnej konkurencji - w całym 2014 r. liczba sklepów ogólnospożywczych spadła o ponad 2,2 tys. do 75,9 tys.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA