PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Polacy skarżą się na opóźnienia w dostawach e-zakupów

  • Autor: PAP/Puls Biznesu
  • 15 gru 2015 07:39

2/5 Polaków deklaruje, że gwiazdkowe prezenty kupi w internecie i wyda na nie od 200 do 500 zł. Dzięki temu unikną zakupów w tłoku, towar odbiorą w domu, a jeśli się nie spodoba, oddadzą - pisze Puls Biznesu.

REKLAMA

Takie dane podaje BIG Info Monitor.

Ale nie każda taka transakcja przynosi dobrą opinię firmom działającym w sieci - zauważa PB. Jak bowiem wynika z badania instytutu opinii publicznej Infas dla Trusted Shops, firmy wydającej e-sklepom certyfikaty jakości, tylko co trzeci Polak korzystający z tej formy zakupów nie ma do nich uwag.

Jedną z przyczyn niezadowolenia klientów są zaś opóźnienia w przekazaniu towarów - skarżyło się na to 37 proc. Polaków. W innych krajach jest to mniejszy problem: w Wielkiej Brytanii 28 proc. wskazało, że sklep opóźnił dostawę, w Niemczech - 31 proc., a we Francji - tylko 22 proc.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA