PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Polacy wybrali najchętniej odwiedzane przed świętami centra handlowe

  • Autor: Program Jakość Obsługi
  • 19 gru 2011 10:04

Program Jakość Obsługi zbadał na przełomie listopada i grudnia br. świąteczne preferencje zakupowe Polaków. Konsumenci wybrali centra handlowe, w których zamierzają zrobić świąteczne zakupy i kupić prezenty. Mogli wskazać kilka galerii zlokalizowanych w swoim mieście. Ankietę wypełniło 6800 konsumentów z całej Polski.

REKLAMA

W stolicy 39 proc. konsumentów zrobi zakupy w Złotych Tarasach, niewiele mniej (37 proc.) wybierze centrum handlowe Arkadia. W Krakowie najczęściej wybieraną galerią jest Bonarka City Center. W Katowicach bezkonkurencyjna okazała się galeria Silesia City Center, którą wybrało aż 91 proc. klientów.

W Poznaniu na pierwszym miejscu ex aequo znalazły się: Stary Browar i Galeria Malta, a w stolicy Dolnego Śląska zwyciężyła Magnolia Park (53 proc. ankietowanych). W Gdańsku 66 proc. badanych zrobi zakupy w Galerii Bałtyckiej, a w Szczecinie pierwsze miejsce zajęło Centrum Galaxy.

W kolejnych miastach pierwsze miejsca zajęły: Manufaktura w Łodzi, Focus Mall w Bydgoszczy i Lublin Plaza w Lublinie.

Aż 7 na 10 galerii (w Bydgoszczy, Gdańsku, Katowicach, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie i Wrocławiu), które zajęły pierwsze miejsca w rankingu, to także liderzy w badaniu jakości obsługi centrów handlowych, które zostało przeprowadzone latem 2011 r. przez Program Jakość Obsługi.

W badaniu Programu Jakość Obsługi zapytano polskich konsumentów także o to, gdzie najczęściej robią świąteczne zakupy - w sklepach w centrach handlowych, w sklepach poza centrami czy w internecie. Swoje typy respondenci wskazywali w dziewięciu najpopularniejszych kategoriach produktów.

Większość ankietowanych wybiera sklepy w centrach handlowych i to tam woli kupować odzież (aż 65 proc. konsumentów), kosmetyki, perfumy i multimedia. Najmniej kupujemy w nich książek i sprzętu komputerowego.

W sklepach poza centrami handlowymi najchętniej zaopatrujemy się w biżuterię, sprzęt komputerowy i sprzęt sportowy, za to niewielu kupuje w nich multimedia. W sklepach internetowych natomiast wybieramy przede wszystkim książki i multimedia, a rzadko odzież, biżuterię czy kosmetyki i perfumy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA