PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Polacy z niecierpliwością czekają na nowe marki

  • Autor: Cezary Szczepański
  • 18 wrz 2015 13:30

Polacy z niecierpliwością czekają na nowe marki Marta Augustyn, dyrektor, Dział Wynajmu Powierzchni Handlowych w JLL.

Pomimo wielu głośnych otwarć nowych marek w 2015 roku, na polskim rynku wciąż brakuje dużych, międzynarodowych sieci. Obecnie w Polsce ekspansję prowadzi ok. 300 sieci handlowych, podczas gdy w takich krajach jak Wielka Brytania czy Francja jest ich ponad 10 razy więcej - komentuje Marta Augustyn z JLL.

REKLAMA

- Najgłośniejszym otwarciem pierwszego półrocza było zdecydowanie uruchomienie sklepów Superdry w warszawskim centrum handlowym Złote Tarasy oraz we wrocławskiej Magnolii Park. W tym roku pierwszy sklep w Polsce otworzyła marka modowa dla całej rodziny Kiabi (Blue City) oraz hiszpańska marka Décimas (Magnolia Park). Spoza segmentu odzieżowego warto również wspomnieć o nowej sieci fitness w Polsce – Fitness24Seven (Galeria Dębiec), a także o Optique Ray Ban i Oakley z kultowymi akcesoriami, który to salon otworzył się w Galerii Mokotów. Znaczącym wydarzeniem było otwarcie salonu Omega na warszawskim Placu Trzech Krzyży - komentuje Marta Augustyn.

Oprócz nowych sieci o rozwoju w Polsce myślą także firmy już obecne w kraju. Nowych lokalizacji aktywnie poszukuje m.in. LC Waikiki.

- Warto także powiedzieć o rodzimych markach i ich planach rozwoju – n.p. grupa LPP systematycznie rozszerza swój portfel marek, a ostatnim dobrym przykładem jest utworzenie sieci à Tab – sklepów z wyposażeniem wnętrz do kuchni - dodaje dyrektor w JLL.

Potencjał rynku jest wciąż duży. - Obecnie w Polsce ekspansję prowadzi ok. 300 sieci handlowych, podczas gdy w takich krajach jak Wielka Brytania czy Francja jest ich ponad 10 razy więcej. Najbardziej oczekiwane w Polsce marki to m.in. Primark, Forever21 czy Uniqlo, a także domy towarowe takie jak Galeries LaFayette - podsumowuje Marta Augustyn.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA