PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Polak potrafi

  • Autor: propertynews.pl
  • 31 maj 2016 10:22

Polak potrafi Radosław Kaczmarek, prezes zarządu DUKA Polska

Szwedzka marka Duka przed laty próbowała podbić polski rynek. Udało się, ale przyszedł kryzys. Szwedzi postanowili znaleźć nowego właściciela, którego nie trzeba było szukać ani długo, ani daleko. Jak stawia się biznes na nogi i tworzy nową jakość – o tym Radosław Kaczmarek, prezes zarządu DUKA Polska.

REKLAMA

Polska spółka przejmowała od Szwedów biznes, który przez kilka lat notował straty. Czego nie potrafili Szwedzi, potrafili Polacy...

Całym motorem zmian w DUKA była własna koncepcja i polska przedsiębiorczość. To podwaliny pod rozwój. Do tego dołożyliśmy determinację i konsekwencję w działaniu.

Przejmując markę podjęliśmy kilka ważnych decyzji. Dobrze znaliśmy naszego klienta. Wiedzieliśmy, kim jest i czego poszukuje. Dzięki temu zbudowaliśmy od podstaw nową koncepcję produktową. Powstał bardzo kompetentny zespół, który tworzy unikalne projekty i buduje całość oferty. Nieustannie poszukujemy nowych pomysłów i inspiracji.

Do poprawionej i rozbudowanej strony produktowej dodaliśmy nową filozofię kulinarną pod nazwą „Kitchen life”. Zakłada ona, że kuchnia jest sercem każdego domu i właśnie tutaj budowane są najtrwalsze relacje. Całość wspiera profesjonalny zespół marketingowy.

Ale to nie wszystko. Kluczowa była także zmiana sposobu zarządzania biznesem. Pożądana rentowność sklepów i efektowność kosztów centrali wyznaczały kierunek rozwoju naszego biznesu. Poprawiliśmy również warunki czynszowe poprzez renegocjację umów najmu. Od zawsze staraliśmy się współpracować z zarządcami centrów handlowych. Nie było łatwo, ale mieliśmy silną, rozpoznawalną markę, co bardzo nam pomagało. Ostatecznie poprawiliśmy wiele parametrów finansowych, dzięki którym każdy sklep i cała spółka są dzisiaj mocno dochodowe. To ważna część sukcesu i baza dla dalszej ekspansji.

Takim to sposobem, w krótkim czasie powiększyliśmy sieć z 32 do 52 sklepów i planujemy dalsze otwarcia na najbliższe lata. Rok 2016 zakończymy najprawdopodobniej z liczbą ponad 65 sklepów.

Przejęliście sieć, zmieniliście asortyment, obniżyliście koszty i od razu sukces. To takie proste?

Naszą przewagą jest produkt, jego koncepcja i sposób podania. To autorski pomysł. Teraz staramy się nim aktywnie zarządzać, wprowadzając unikalny asortyment. Do tego szczypta urozmaicenia i ciekawy kalendarz marketingowy. Produkujemy u najlepszych partnerów z całego świata, zdobywamy to, co najlepsze. Dlatego doceniają nas klienci i dlatego udało nam się przywrócić markę do życia.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA