PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Polakom spowszedniały promocje

  • Autor: Rzeczpospolita
  • 08 lip 2014 12:04

Polakom spowszedniały promocje

Trwa sezon promocyjno-wyprzedażowy, jednak w sklepach nie widać tłumu klientów. Wielkie napisy "sale" nie robią wrażenia, bo Polacy przyzwyczaili się, że w sieciówkach promocje są niemal codziennie - pisze Rzeczpospolita.

REKLAMA

Tradycyjne posezonowe wyprzedaże w tym roku ruszyły już w połowie czerwca, ale największe obniżki i najwięcej przecenionego asortymentu zobaczyć można w sklepach od początku lipca.

Klienci jednak nie reagują na słowo "promocja" histerycznie. Wręcz przeciwnie. Obecnie mało kogo posezonowe wyprzedaże w lipcu i styczniu zachęcają do odwiedzenia centrum handlowego. "Rz" cytując anonimowe źródło, pisze, że rynek jest rozregulowany, bo nawet w momencie pojawienia się nowej kolekcji i tak coś w sklepie zawsze jest przecenione.

A to oznacza, że posezonowe wyprzedaże nie są atrakcyjne. Same rabaty oferowane w tym okresie przez sieci handlowe także nie są oszałamiające. "Rz" pisze, że nagminnie łamie się prawo, podnosząc cenę tylko na chwilę, by później można było przykleić napis "promocja" do starej ceny.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA