PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Polkomtel otwiera modułowe punkty sprzedaży

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 28 gru 2017 13:12

Polkomtel otwiera modułowe punkty sprzedaży Fot. pixabay

Sieć telefonii komórkowej postawiła trzy nowe, mobilne punkty sprzedaży. To lokalizacje w Gdyni, Białymstoku oraz Białobrzegach. Kolejne lokale do końca tego roku powstaną w Warszawie, Pionkach, Łomiankach i Olsztynie. Każdy taki punkt obsługi klienta złożony jest z jednego modułu. Posiada on 14 mkw., elewację, liczne przeszklenia oraz wewnętrzne wykończenie.

REKLAMA

— Punkty obsługi klienta, które stawiamy dla Polkomtela są nie tylko estetyczne i dostosowane do bardzo wysokich wymagań zarówno operatora, jak i klienta. Ich wykończenie oraz wystrój są spójne z koncepcją estetyki wspomnianego przedsiębiorstwa telekomunikacyjnego. A to w praktyce oznacza, że tymczasowe budynki w swoim wyglądzie nie różnią się niczym od punktów stałych — mówi Jacek Staniszewski, dyrektor generalny firmy Touax. Jak podkreśla Jacek Staniszewski, punkty sprzedaży mają być nie tylko estetyczne, ale także mobilne. Chodzi o to, żeby w razie potrzeby w każdym momencie można było je przewieźć. A co za tym idzie, operacja logistyczna była jak najmniej kosztowna oraz trwała jak najkrócej.

Kontenerowe budownictwo modułowe daje możliwość firmom testowania nowych rynków. Jeśli sprzedaż okaże się niezadowalająca, a ruch zbyt mały, taki budynek można zdemontować, przewieść w inne miejsce, a nawet powiększyć lub dowolnie rekonfigurować.

Punkty obsługi klienta stawiane są w zaledwie jeden dzień. Jak tłumaczy Staniszewski, dzieje się tak, ponieważ produkcja, a także aranżacja budynku odbywa się w fabryce. Wykonywana jest tam elewacja, montowane przeszklenia oraz robione posadzki, etc. Na miejsce przyjeżdża już gotowy do użytkowania moduł, gdzie m.in. jest tylko podpinany do prądu oraz regulowany.

— Z informacji które otrzymujemy od Polkomtela wynika, że operator jest bardzo zadowolony z punktów obsługi klienta stawianych technologią modułową. Okazuje się, że był to strzał w dziesiątkę — mówi dyrektor generalny firmy Touax. I podsumowuje — A jest to dla nas istotne, ponieważ Polkomtel to pierwsza sieć telefonii komórkowej, dla której zbudowaliśmy punkty obsługi klienta.

Kontenerowe budownictwo modułowe w Polsce staje się coraz bardziej popularne. Dowodem na to jest wykorzystanie tego rozwiązania przez firmę Polkomtel, operatora sieci telefonii komórkowej Plus, który zdecydował się na postawienie punktów obsługi klienta wykonanych w technologii modułowej w kilku nowych lokalizacjach. Mają one nie tylko testować nowe rynki, ale także usprawniać obsługę klienta, tam gdzie obecnie znajdują się białe plamy na mapie przedstawicielstw operatora.

  • 1
  • 2
  • Dj_Łukaszek 2018-01-12 16:35:53
    Nie stać ich na płacenie czynszu w galerii to przenosza punkty do kontenerów za które i tak płaci franczyzobiorca. Śmieszny operator.

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA