PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Polscy najemcy coraz bardziej kreatywni

  • Autor: Propertynews.pl
  • 23 wrz 2014 08:21

Polscy najemcy coraz  bardziej kreatywni

W Silesia City Center przybywa nowych konceptów. W galerii już działają pierwsze showroomy i sklepy typu concept stores. Stanowią one już 5 proc. oferty Silesia City Center.

REKLAMA

Nie tylko zwykły sklep lub butik, ale coraz częściej showroom, pop-up store, a nawet firmowany znanym nazwiskiem salon usługowy. W Silesia City Center rośnie liczba placówek tworzonych według nowych, często autorskich koncepcji. Na taki krok decydują się najczęściej właściciele sklepów w jednej lokalizacji lub dopiero tworzących się sieci.

- Niewielcy najemcy, chcąc wyróżnić się na tle oferty galerii coraz częściej poszukują bardzo indywidualnych pomysłów na swój sklep lub lokal usługowy. Tworzą więc własne modele biznesowe i koncepcje salonów, adaptując pomysły z tego, co sprawdziło się na świecie np. na popularnych ulicach handlowych w Berlinie, Warszawie czy Londynie - mówi Ewa Marcinek, dyrektor Silesia City Center.

I dodaje: - Przodują w tym przede wszystkim polscy projektanci, którzy coraz częściej do galerii przychodzą z pomysłem na pop-up store albo concept shop, zamiast zwykłego butiku. Te miejsca łączą w sobie dziś elementy sklepu, galerii sztuki, pracowni krawieckiej i pracowni projektanta. Są więc niezwykle atrakcyjne dla galerii, ale także dla poszukującego unikalności klienta centrum - mówi.

Modę na nowe koncepty w galeriach handlowych Silesia obserwuje od 3 lat, kiedy to w obiekcie otworzył się pierwszy w regionie salon La Manii i Burberry. Jednak dopiero ostatni rok okazał się prawdziwym boomem na nowe pomysły. W maju 2013 powstał w Silesii reprezentujący wiele światowych brandów salon optyczny Bryloownia, którego marka, nazwą nawiązująca do śląskiej gwary, została utworzona specjalnie na potrzeby lokalizacji w Silesii.

Z kolei w listopadzie 2013 w Silesii został otwarty pierwszy w regionie i drugi w Polsce concept store TOGETHER z biżuterią i ubraniami polskich projektantów, w lutym 2014 swój showroom z pracownią krawiecką uruchomiła tu marka Furelle. We wrześniu zadebiutował natomiast butik Bizuu, projektantek Blanki Jordan i Zuzanny Wachowiak. W Silesii także już dwukrotnie, zorganizowano sezonowy pop-up store dla młodych projektantów.

- To jest zjawisko, które na Śląsku możemy zaobserwować dziś tylko w Silesia City Center. Pokazuje ono, że młode marki i polscy projektanci mogą doskonale odnaleźć się w rzeczywistości centrum handlowego, tworząc tutaj przynoszące zyski modele biznesowe, atrakcyjne zarówno dla galerii handlowej, jak i dla klientów centrum - mówi Marcinek.

  • 1
  • 2


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA