PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Polscy sprzedawcy robią postępy

  • Autor: Puls Biznesu/PAP
  • 12 mar 2015 07:41

Jakość obsługi w sieciach handlowych w Polsce znacznie się poprawiła - ocenia szwedzka firma Daymaker, której tajemniczy klienci odwiedzili w lutym tego roku sklepy 164 działających w naszym kraju sieci handlowych, a informuje o tym "Puls Biznesu".

REKLAMA

Na każdy sklep przypadało pięć wizyt. Sprawdzano obsługę klienta w każdym obszarze działalności sklepu. Stwierdzono, że w porównaniu do pierwszego takiego badania w 2011 r. poprawa jest wręcz imponująca.

Nadal jednak występują problemy przy zachęcaniu klientów do zrobienia dodatkowych zakupów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA