PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Polska marka nie zwalnia tempa

  • Autor: Propertynews.pl
  • 22 wrz 2016 17:17

Polska marka nie zwalnia tempa Quiosque

Quiosque, marka odzieżowa należąca do bydgoskiej firmy PBH, zwiększa przychody i rozwija sieć sklepów. Po zakończeniu pierwszego półrocza, odnotowano wzrost sprzedaży o 22 proc. w porównaniu do tego samego okresu poprzedniego roku.

REKLAMA

W pierwszym półroczu 2016 roku otwarto 8 nowych salonów w różnych lokalizacjach. Marka Quiosque jest obecna w dużych i średnich miastach. Aktualny stan sklepów to 128 salonów regularnych oraz 6 outletów. Aż 62 punkty to sklepy franczyzowe, reszta to salony własne.

Marka Quiosque dostosowuje się do wymogów obecnego rynku i jest dostępna nie tylko w salonach stacjonarnych, ale także on-line. Sklep internetowy działa od września 2014 roku. Przez ostatnie 18 miesięcy obroty e-sklepu podwoiły się.

- Wyniki są zgodne z naszymi założeniami. W kolejnych okresach planujmy kontynuować przyjętą strategię rozwoju. W ciągu następnego półrocza chcemy zwiększyć skuteczność sprzedaży w sklepach o 25 proc. - między innymi dzięki udoskonalanym standardom obsługi klienta. Planujemy także dalsze zwiększenie powierzchni handlowej poprzez otwarcia nowych salonów – mówi Agnieszka Krzywańska, dyrektor zarządu PBH.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA