PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Polska marka sportowa szykuje ofensywę

  • Autor: propertynews.pl
  • 16 mar 2016 10:27

Polska marka sportowa szykuje ofensywę 4F

Spółka OTCF, właściciel marki 4F, podpisała umowę z centrum handlowym Domina w Rydze. 27 maja br. zostanie tam otwarty drugi sklep 4F na Łotwie. To początek ekspansji.

REKLAMA

Umowa z CH Domina to kontynuacja realizacji planów ekspansji zagranicznej polskiej firmy, pierwszy sklep własny marki 4F na Łotwie zostanie otwarty pod koniec marca w CH Riga Plaza.

- Do końca roku 2016 produkty 4F mają być dostępne w 4 lokalizacjach własnych w Rydze. Oprócz rynku łotewskiego, planowane są otwarcia między innymi w Czechach, Rumunii, Serbii oraz na Słowacji. W tym roku przybędzie nam łącznie około 15 zagranicznych sklepów - wyjaśnia Małgorzata Gabryś, dyrektor ds. inwestycji i rozwoju OTCF.

Obecnie marka 4F to 167 sklepów w Polsce, obecność w 27 krajach europejskich poprzez rozwiniętą sieć sprzedaży hurtowej i produkty dostępne w ponad 600 sklepach multibrandowych. W ciągu najbliższych 5 lat spółka OTCF planuje stopniowo zwiększać swoją sprzedaż detaliczną na nowych rynkach.

Pierwszą kolekcją dostępną w sprzedaży będzie linia wiosna-lato 2016, której głównymi motywami są sport, natura i aktywność. Kolekcja zawiera zarówno propozycje ubioru na trening, jak również sportowego designu na co dzień.

OTCF podpisała również umowę z Łotewskim Komitetem Olimpijskim, na mocy której marka 4F pojawi się na strojach łotewskich olimpijczyków podczas Igrzysk Olimpijskich Rio 2016 oraz Pyeongchang 2018. Część kolekcji olimpijskiej będzie dostępna w sprzedaży detalicznej.

 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA