PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Polska na celowniku francuskich i tureckich marek

  • Autor: propertynews.pl
  • 01 gru 2015 09:46

Polska na celowniku francuskich i tureckich marek Radosław Knap, dyrektor generalny Polskiej Rady Centrów Handlowych

Widzimy duże zainteresowanie francuskich czy tureckich marek naszym rynkiem. Wiele z nich chce rozwijać się nad Wisłą poprzez franczyzę, co daje rodzimym przedsiębiorcom możliwość prowadzenia biznesu pod znanymi markami w centrach handlowych i na ulicach polskich miast – mówi Radosław Knap, dyrektor generalny Polskiej Rady Centrów Handlowych.

REKLAMA

Zasoby nowoczesnej powierzchni handlowej w Polsce wynoszą około 10,5 mln mkw. W budowie pozostaje ponad 800 tys. mkw. powierzchni handlowej, w dużej mierze w największych aglomeracjach.

- Polska wciąż jest atrakcyjnym kierunkiem rozwoju dla sieci handlowych, jednak rynek potrzebuje większego zróżnicowania formatów i oferty - mówi Radosław Knap, dyrektor generalny Polskiej Rady Centrów Handlowych.

Deweloperzy budujący centra handlowe wciąż dostrzegają potencjał polskiego rynku planując nowe projekty lub decydując się na modernizacje już istniejących obiektów.  Niemalże połowa nowej powierzchni handlowej, która trafiła na rynek w pierwszym półroczu składała się z obiektów handlowych funkcjonujących na rynkach lokalnych od kilku lat poddanych rozbudowie lub modernizacji. W budowie w Polsce pozostaje wciąż ponad 800 tys. mkw. powierzchni handlowej głównie w największych miastach z czego  ponad 100 tys. mkw. stanowią rozbudowy obiektów.  
 
W ślad za rosnącymi wymaganiami względem infrastruktury i nowoczesności centrów idą także wymagania klientów w stosunku do oferty, jej zróżnicowania oraz obecności nowych marek. 
 
- Polska jest kluczowym rynkiem w tym regionie Europy i wiele firm planujących ekspansję w naszej części kontynentu swoje pierwsze kroki stawia właśnie nad Wisłą. Jako Polska Rada Centrów Handlowych widzimy duże zainteresowanie francuskich czy tureckich marek naszym rynkiem. Duża część z nich chce rozwijać się nad Wisłą poprzez franczyzę, co daje rodzimym przedsiębiorcom możliwość prowadzenia biznesu pod znanymi markami w centrach handlowych i na ulicach polskich miast – powiedział Radosław Knap.
  

  

  

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.