PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Polska na celowniku francuskich i tureckich marek

  • Autor: propertynews.pl
  • 01 gru 2015 09:46

Polska na celowniku francuskich i tureckich marek Radosław Knap, dyrektor generalny Polskiej Rady Centrów Handlowych

Widzimy duże zainteresowanie francuskich czy tureckich marek naszym rynkiem. Wiele z nich chce rozwijać się nad Wisłą poprzez franczyzę, co daje rodzimym przedsiębiorcom możliwość prowadzenia biznesu pod znanymi markami w centrach handlowych i na ulicach polskich miast – mówi Radosław Knap, dyrektor generalny Polskiej Rady Centrów Handlowych.

REKLAMA

Zasoby nowoczesnej powierzchni handlowej w Polsce wynoszą około 10,5 mln mkw. W budowie pozostaje ponad 800 tys. mkw. powierzchni handlowej, w dużej mierze w największych aglomeracjach.

- Polska wciąż jest atrakcyjnym kierunkiem rozwoju dla sieci handlowych, jednak rynek potrzebuje większego zróżnicowania formatów i oferty - mówi Radosław Knap, dyrektor generalny Polskiej Rady Centrów Handlowych.

Deweloperzy budujący centra handlowe wciąż dostrzegają potencjał polskiego rynku planując nowe projekty lub decydując się na modernizacje już istniejących obiektów.  Niemalże połowa nowej powierzchni handlowej, która trafiła na rynek w pierwszym półroczu składała się z obiektów handlowych funkcjonujących na rynkach lokalnych od kilku lat poddanych rozbudowie lub modernizacji. W budowie w Polsce pozostaje wciąż ponad 800 tys. mkw. powierzchni handlowej głównie w największych miastach z czego  ponad 100 tys. mkw. stanowią rozbudowy obiektów.  
 
W ślad za rosnącymi wymaganiami względem infrastruktury i nowoczesności centrów idą także wymagania klientów w stosunku do oferty, jej zróżnicowania oraz obecności nowych marek. 
 
- Polska jest kluczowym rynkiem w tym regionie Europy i wiele firm planujących ekspansję w naszej części kontynentu swoje pierwsze kroki stawia właśnie nad Wisłą. Jako Polska Rada Centrów Handlowych widzimy duże zainteresowanie francuskich czy tureckich marek naszym rynkiem. Duża część z nich chce rozwijać się nad Wisłą poprzez franczyzę, co daje rodzimym przedsiębiorcom możliwość prowadzenia biznesu pod znanymi markami w centrach handlowych i na ulicach polskich miast – powiedział Radosław Knap.
  

  

  

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA