PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Polska na celowniku globalnych marek luksusowych

  • Autor: Rzeczpospolita
  • 25 lut 2013 09:39

Wejście do Polski marki tej rangi co Louis Vuitton pokazuje, że nasz kraj jest coraz atrakcyjniejszy dla potentatów tej branży - czytamy w "Rzeczpospolitej".

REKLAMA

Z ostatniego raportu firmy KPMG, który przytacza "Rz", wynika, że w Polsce reprezentowanych jest 68 proc. światowych marek luksusowych. Wiele z nich nie ma tu jednak firmowego butiku, a jest obecna tylko poprzez sklepy multibrandowe z pojedynczymi niekiedy sztukami toreb czy ubrań. W przypadku alkoholi w Polsce reprezentowanych jest 86 proc. marek, w biżuterii i zegarkach jest to 69 proc., a odzieży i obuwiu już tylko 63 proc.

Odsetek firm reprezentowanych w naszym kraju systematycznie rośnie, a wejście Louis Vuitton może do podobnej decyzji skłonić następnych wielkich nieobecnych, jak Chanel, Fendi, Pradę, Diora czy Dolce & Gabbana. LV to obecnie najcenniejsza marka w branży - w ostatnim rankingu Interbrand jej wartość wyceniono na 23,6 mld dol. - czytamy w "Rz".

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA