PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Polska wciąż niegotowa na luksusowe marki handlowe

  • Autor: Propertynews.pl
  • 22 kwi 2013 15:57

Polska wciąż niegotowa na luksusowe marki handlowe

Polski rynek nieruchomości handlowych nie jest wystarczająco atrakcyjny dla przedstawicieli luksusowych, zachodnich marek - uważa Marek Koziarek, dyrektor zarządzający w Departamencie Finansowania Nieruchomości Komercyjnych w Pekao SA.

REKLAMA

Szczególny potencjał pod względem przyciągnięcia znanych, eksluzywnych marek ma wyłącznie Warszawa. Jednak także i w tym mieście Marek Koziarek dostrzega niski stopień zainteresowania ze strony tego typu firm.

- Polska wciąż nie jest gotowa na nowe, ekskluzywne marki. Nie wyobrażam sobie, by w ciągu najbliszych lat mógł m.in. na terenie Warszawy powstać nowy, duży projekt handlowy, który mógłby przyciągnąć zagraniczne firmy, np. odzieżowe - powiedział dyrektor w Departamencie Finansowania Nieruchomości Komercyjnych w Pekao SA.

Zdaniem Koziarka na polskiej mapie projektów handlowych jest miejsce wyłącznie dla niewielkich punktów znajdujących się w tzw. hot spotach, gdzie potencjalni klienci znaleźliby wysokiej jakości produkty, przy jednoczesnym zapewnieniu im anonimowości.

- Bogaci klienci zakupy tego typu robią w takich miastach, jak Berlin czy Mediolan. Nie wydaje mi się, by mogło się to zmienić - komentuje Koziarek.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA