PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Polska wciąż ratuje wyniki Redanu

  • Autor: Propertynews.pl
  • 09 paź 2015 10:50

Polska wciąż ratuje wyniki Redanu Sklep firmy Redan

Redan kontynuuje trend wzrostu przychodów w bieżącym roku kalendarzowym. Sprzedaż we wrześniu była o 8 proc. wyższa niż przed rokiem. Łącznie wyniosła ona 45 mln złotych.

REKLAMA

Od stycznia do września łączna sprzedaż w Grupie Redan wyniosła 383 mln złotych - 0 10 proc. więcej niż w tym samym okresie roku 2014. Jednocześnie o 10 proc. zwiększyła się powierzchnia sprzedażowa firmy. Obecnie posiada ona 113,8 tys. mkw. sklepów.

Jeśli chodzi o sieć Textilmarket - sprzedaż we wrześniu była o 13 proc. wyższa niż przed rokiem i wyniosła 26 mln złotych. Od początku roku jej wartość to 217 mln złotych - o 14 proc. lepiej niż w 2014 r. Pod koniec września sieć posiadała 334 sklepy o łącznej powierzchni 72,5 tys. mkw., czyli o 13 proc. większej niż w 2014 roku.

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów we wrześniu 2015 r. wyniósł 26 mln zł co oznacza wzrost o 13% w porównaniu do września roku poprzedniego.

Marki: Top Secret, Troll i DryWash (czyli segment modowy) zanotowały wzrost sprzedaży w Polsce o 16 proc. do 15 mln złotych. Przychody poza granicami kraju spadły aż o 40 proc. i wyniosły 3 mln złotych. Wynika to z kryzysu na Ukrainie i w Rosji. Z tego powodu łączna sprzedaż segmentu wzrosła o 1 proc. w  stosunku do 2014 roku. 

Od początku roku firma sprzedała w Polsce towary za 144 mln złotych, czyli o 17 proc. większej kwocie niż w 2014. W wyniki uderzają rynki: rosyjski i ukraiński, gdzie sprzedaż zmniejszyła się o 37 proc. W łącznym rozrachunku Redan w segmencie modowym zwiększył przychody o 5 proc.

Pod koniec września Top Secret, Troll i DryWash miały w Polsce powierzchnię sprzedażową 34,9 tys. mkw. - czyli o 12 proc. większą niż w ubiegłym roku. Poza granicami kraju funkcjonuje 6,4 tys. mkw., czyli o 24 proc. mniej niż w 2014 roku.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA