PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Polski rynek jest bardzo atrakcyjny dla światowych marek

  • Autor: Dziennik Gazeta Prwana
  • 02 cze 2011 09:20

W Polsce działa ponad 30 proc. międzynarodowych sieci handlowych i usługowych. Do końca roku będzie ich o 10 proc. więcej. Dominować będą marki gastronomiczne i odzieżowe. Według raportu firmy CB Richard Ellis ze 120 sieci handlowych i usługowych, o które w tym roku wzbogaci się polski rynek franczyzowy, co najmniej 30 będzie pochodzić z zagranicy - informuje Dziennik Gazeta Prawna.

REKLAMA

Polski rynek jest bardzo atrakcyjny dla światowych marek. Po Niemczech stanowimy drugi najbardziej atrakcyjny rynek detaliczny w Europie, na Środkowym Wschodzie i w Afryce. Wyprzedziliśmy takie kraje jak Francja, Hiszpania i Wielka Brytania. Sieci, które są zainteresowane wejściem do Polski, jest przeszło tysiąc.

Jak informuje Dziennik Gazeta Prawna Warszawa ma najwyższy wskaźnik penetracji wszystkich badanych marek, sięgający 94 proc. W dużych aglomeracjach wynosi on 58 proc., w miastach średniej wielkości - 28 proc., natomiast najmniejsze rynki pokryte są zaledwie w 11 proc.

O atrakcyjności Polski świadczy rosnąca siła nabywcza Polaków, dzięki czemu sprzedaż detaliczna wzrosła w 2009 r. o 7,2 proc., a w roku minionym o 6,6 proc.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA