PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Polski rynek sprzyja szwedzkiemu gigantowi

  • Autor: propertynews.pl
  • 07 wrz 2015 13:18

Polski rynek sprzyja szwedzkiemu gigantowi Sklep sieci Jula

Jula rozpoczęła działalność w Polsce cztery lata temu. W 2012 roku otwarto 6 salonów w ciągu sześciu miesięcy. Dziś w naszym kraju znajduje się 12 placówek - ostatnia powstała w czerwcu tego roku w Galerii Echo w Kielcach.

REKLAMA

Poważne zmiany zaszły także w zespole – w sierpniu br. nowym Country Managerem w polskim oddziale Jula został Tomasz Wienke, który wcześniej pracował jako Buying & Merchandising Director w firmie Praktiker, gdzie był również członkiem zarządu.

- Naszym zdaniem polski rynek kryje duży potencjał dla multimarketów Jula. Przyciągamy klientów szerokim asortymentem produktów, niskimi cenami i przyjazną formą sklepów - przekonuje Joachim Frykberg, dyrektor generalny firmy.

Jula to rodzinne przedsiębiorstwo, założone w 1979 roku w Szwecji, w miejscowości Jultorp, od której pochodzi nazwa firmy.
W 2000 roku Jula otworzyła pierwszy multimarket w dzielnicy Kungens Kurva, zapoczątkowując tym samym rozwój ogólnokrajowej sieci marketów w Szwecji. Dwanaście lat później sieć posiadała 2000 pracowników, 59 marketów w trzech krajach i obrót przekraczający 4 miliardy koron szwedzkich.

Jula to sieć oferująca szeroki zakres artykułów budowlanych i ogrodniczych. Ponadto w asortymencie znajdują się produkty rtv i agd, odzież robocza i wiele akcesoriów dla osób aktywnie spędzających czas m.in. wędkarzy, piechurów, rowerzystów.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA