PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Polski sprzedawca słabo zna się na tym, co robi

  • Autor: Gazeta.pl/ PAP
  • 01 lip 2013 09:21

Tylko co drugi sprzedawca proponuje wypróbowanie lub przetestowanie produktu, a zaledwie co trzeci pomaga przy podjęciu decyzji o zakupie - informuje "Gazeta Wyborcza".

REKLAMA

Takie są wyniki analizy firmy Daymaker. Podstawieni przez nią klienci byli w lutym 2013 r. w 605 punktach sprzedaży 121 sieci z 19 branż. Okazało się, że w porównaniu z zeszłym rokiem aż 15 branż poprawiło swoje podejście do konsumenta.

A jest o co walczyć, bo według raportu, firmy, które osiągnęły najlepsze wyniki pod względem obsługi klienta, mają wyższą sprzedaż - i to o 39 proc.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA