PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Polskie firmy handlowe pod jednym szyldem walczą z zagraniczną konkurencją

  • Autor: Puls Biznesu
  • 22 lis 2013 09:10

Rzeszowskie hurtownie i poznańskie markety wprowadzają ponadsieciową, wspólną markę, by wzmocnić się w walce z zagranicznymi sieciami - informuje Puls Biznesu.

REKLAMA

W polskim handlu spożywczym największe obroty mają Portugalczycy, a za ich plecami o rynek walczą Brytyjczycy, Francuzi i Niemcy. Polscy handlowcy zaczynają jednak łączyć siły w walce z zagranicznymi konkurentami i szukają sposobu na odebranie klientów rywalom.

Jak informuje Puls Biznesu w tym celu w połowie roku hurtownie Bać-Polu wraz z marketami Piotr i Paweł powołały do życia Grupę Handlową PL Plus. Efekty współpracy od tego tygodnia zaczynają być widoczne na półkach sklepowych - pojawiają się na nich pierwsze produkty pod ekonomiczną marką własną "Lubię". Leszek Bać, twórca i prezes Bać-Polu, podkreśla, że chce, by te produkty były ogólnodostępne w kanale tradycyjnym i by stały się dla niego narzędziem, które da sklepom możliwość skutecznego rywalizowania z dyskontami i zagranicznymi sieciami o konsumenta. Jego zdaniem biorąc pod uwagę tempo rozwoju sieci sprzedających tę markę oraz naszą determinację, w perspektywie 3-4 lat realne wydaje się osiągniecie sprzedaży na poziomie kilkuset milionów złotych.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA