PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Polskie galerie zaczynają korzystać z fenomenu Pokemon Go

  • Autor: Propertynews.pl
  • 22 lip 2016 12:19

Polskie galerie zaczynają korzystać z fenomenu Pokemon Go Przykładowe akcje Forum Gliwice

Dorośli ludzie biegający po parkach i szukający wirtualnych stworów, karambole na autostradzie spowodowane pojawieniem się rzadkiego okazu, ludzie pukający do obcych mieszkań i wchodzący do obcych ogródków tylko dlatego, że zaprowadziła ich tam gra.

REKLAMA

Pokemon GO to gra od Niantic Project, która powstała na bazie projektu Ingress. Ingress był bardziej niszową grą, również stworzoną w technologii AR (“augmented reality” - rozszerzona rzeczywistość), która polegała na poszukiwaniu i przejmowaniu wirtualnych portali. Nie odniosła jednak takiego sukcesu, jak wersja bardziej komercyjna z wykorzystaniem znanych i uwielbianych przez wszystkich Pokemonów.

Gra, jak wszystko co bazuje na wspomnieniach i sentymentach, okazała się wielkim sukcesem - ludzie spędzają średnio 43 minuty dziennie w aplikacji - czyli więcej niż na Whatsappie i Instagramie1. Apka wyprzedziła już hitową grę Candy Crush Saga pod względem dziennej liczby użytkowników2.

Główną grupą docelową apki miała być Generacja Y, zwana tez Millenialsami, czyli te osoby, które na Pokemonach się “wychowały” - przecież Pokemon Go to nic innego jak Tazosy, tylko w lepszym wydaniu. Gra przypadła jednak też do gustu i starszym i młodszym, którzy wcale nie byli pokemonowymi geekami w wieku 10 lat, ale teraz potrafią wyrecytować śpiewająco zawartość swojego Pokedexa.

Okazuje się, że Pokemon GO może mieć rewelacyjne zastosowanie w marketingu miejsc i promowaniu lokalnego biznesu. Jak wykorzystać aplikację, żeby przyciągnąć klientów do sklepu, centrum handlowego czy restauracji?

30 proc. zniżki dla niebieskich!

W grze Pokemon GO użytkownicy wybierają jedną z trzech drużyn: Mystic (niebiescy), Valor (czerwoni) lub Instinct (żółci). Jak wykorzystać to marketingowo? Można na przykład zaproponować zniżkę dla jednej z drużyn - zwłaszcza, jeżeli charakter naszej marki kojarzy się z którymś z kolorów lub nazwą. Przykładowo, restauracja z niebieskim szyldem może zaproponować zniżkę dla teamu Mystic, a sklep spożywczy może zrobić zniżkę na banany dla drużyny żółtych.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA