PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Polskie marki e-papierosów zdobywają rynki zagraniczne

  • Autor: Propertynews.pl
  • 20 gru 2013 15:34

Polska sieć sprzedaży e-SmokingWorld odnotowała w roku 2013 kilkukrotny wzrost sprzedaży e-commerce w Holandii oraz na rynkach Ukrainy i Rosji. W przyszłym roku specjalistyczne polskie sklepy z e-papierosami powstaną w Holandii. Właściciel sieci wstrzymuje planowane inwestycje na Ukrainie.

REKLAMA

Oferta polskiej sieci sprzedaży e-SmokingWorld staje się coraz bardziej popularna na rynkach zagranicznych. Jak wynika ze wstępnych danych, tylko w segmencie e-commerce w okresie I-IV kwartału 2013 polska firma odnotowała m.in. blisko 4-krotny wzrost sprzedaży internetowej dla klientów z Holandii. 3-krotnie wzrosła liczba internetowych klientów z Rosji i Ukrainy, dokonujących zakupy w sieci e-SmokingWorld. Jeśli chodzi o platformy zakupowe, nastąpił 3-krotny wzrost zakupów dokonywanych za pomocą urządzeń mobilnych.

Należąca do Grupy CHIC sieć e-SmokingWorld posiada w Polsce ponad 1.000 sklepów specjalistycznych. Jest jednym z liderów na europejskim rynku e-papierosów, właścicielem m.in. marek Volish, Mild, Provog, Cottien, P1.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA