PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Polskie marki przyspieszają zagraniczną ekspansję

  • Autor: Dziennik Gazeta Prawna
  • 26 lis 2012 12:41

Polskie marki przyspieszają zagraniczną ekspansję

W 2013 roku sieci NG2 (sklepy CCC) oraz LPP (Reserved i Cropp) otworzą łącznie 200 placówek poza granicami kraju - pisze Gazeta Prawna. Przyczyną rozwoju zagranicznej sieci sprzedaży jest duża konkurencja w Polsce oraz o wiele niższe koszty wynajmu powierzchni handlowej.

REKLAMA

LPP swój rozwój kieruje głównie na wschód. W Rosji powstanie aż 80 spośród 120 nowych salonów. NG2 planuje ekspansję na nieco mniejszą skalę. W 2013 roku powstanie co najmniej 75 placówek w Czechach, Rumunii oraz na Słowacji i Węgrzech. Łączne koszty inwestycji wyniosą nawet 25 mln złotych. Firma zapowiada jednak, że 75 nowych sklepów to plan minimum, który może zostać poszerzony.

Oprócz LPP i NG2 na rozwój zagranicznej sieci sprzedaży stawiają takie marki, jak Redan, Wojas, Wójcik czy Coccodrillo. Ostatnia sieć będzie rozwijała się głównie na Bałkanach. Z kolei Wójcik będzie kierował się na zachód i południe (Niemcy, Czechy, Słowacja, Austria). Prawdopodobnie otworzy także sklep w Irlandii - pisze Gazeta Prawna.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA