PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Polskie sieci handlowe znalazły złoty środek przy tworzeniu formatu

  • www.portalspozywczy.pl
  • 10 lut 2014 11:13

Polskie sieci handlowe znalazły złoty środek przy tworzeniu formatu

Wielu operatorów sieci handlowych, poszukując na rynku idealnego formatu, który miałby największy potencjał rozwoju, podąża w kierunku sklepu typu supermarketowego, o średniej wielkości powierzchni handlowej. Dotyczy to zarówno sieci dyskontowych, operatorów hipermarketów, jak i sklepów convinience.

REKLAMA

- Wiele sieci handlowych, poszukuje swego rodzaju "złotego środka" na polskim rynku handlowym. Takim konceptem, do którego wszyscy dążą, wydaje się być supermarket o powierzchni 500 mkw. i więcej, w dobrej lokalizacji, blisko klienta. Co ciekawe, wielu operatorów zmierza do tego "idealnego konceptu" wychodząc z różnych miejsc zajmowanych dziś rynku - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Piotr Grauer, dyrektor w KPMG.

Jako przykład podaje Biedronkę, która od konceptu hard dyskontu przeszła ewolucję w kierunku supermarketu z dużym udziałem marki własnej w asortymencie. Teraz otwiera coraz mniejsze sklepy, które pozwolą jej wejść w lokalizacje, jakie dotąd były poza jej zasięgiem i jeszcze bardziej zbliżyć się do klienta.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.