PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Polskie sieci powinny popracować nad obsługą klienta

  • Autor: Puls Biznesu
  • 12 mar 2014 08:49

Polskie sieci handlowe są coraz lepiej oceniane pod względem obsługi klientów. Nadal jednak jest nad czym pracować, bo najlepsi sprzedawcy mogą podnieść sprzedaż nawet o 40 proc. - czytamy w Pulsie Biznesu.

REKLAMA

Według badań szwedzkiego Daymakera, którego tajemniczy klienci odwiedzili w lutym sklepy 156 sieci, polscy sprzedawcy są z roku na rok bardziej uprzejmi i zaangażowani. Jednak ciągle słabo radzą sobie z nawiązywaniem kontaktu z klientem czy pomaganiem mu w podjęciu decyzji o zakupie. Tymczasem sklepy z najlepszą obsługą mogą liczyć na sprzedaż nawet o 40 proc. wyższą niż te najsłabsze.

- Sieci muszą szkolić pracowników w umiejętnościach sprzedażowych, stale je kontrolować i indywidualnie wskazywać niedociągnięcia - mówi w rozmowie z Pulsem Biznesu Sofia Valentin, dyrektor generalna Daymaker Polska.

Tak jak w ubiegłym roku, najlepiej wypadły niemieckie perfumerie Douglas, a najsłabiej ze wszystkich branż wypadły księgarnie. Słabo oceniona została jedna z największych sieci odzieżowych w kraju, szwedzki H&M. Rok temu był czwarty od końca, a w tym roku zamyka tabelę. Podobnie słabo wypadały inne sieci odzieżowe, wynajmujące duże powierzchnie w galeriach handlowych - wyniki poniżej 40 proc. miało kilka marek LPP (House, Cropp Town), KappAhl, NewYorker czy najgorsze przed rokiem C&A, które tym razem jest ósme od końca.

Dobrze ocenione zostały: sprzedające modę męską Lancerto i Intersport.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA