PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Polskie sieci powinny popracować nad obsługą klienta

  • Autor: Puls Biznesu
  • 12 mar 2014 08:49

Polskie sieci handlowe są coraz lepiej oceniane pod względem obsługi klientów. Nadal jednak jest nad czym pracować, bo najlepsi sprzedawcy mogą podnieść sprzedaż nawet o 40 proc. - czytamy w Pulsie Biznesu.

REKLAMA

Według badań szwedzkiego Daymakera, którego tajemniczy klienci odwiedzili w lutym sklepy 156 sieci, polscy sprzedawcy są z roku na rok bardziej uprzejmi i zaangażowani. Jednak ciągle słabo radzą sobie z nawiązywaniem kontaktu z klientem czy pomaganiem mu w podjęciu decyzji o zakupie. Tymczasem sklepy z najlepszą obsługą mogą liczyć na sprzedaż nawet o 40 proc. wyższą niż te najsłabsze.

- Sieci muszą szkolić pracowników w umiejętnościach sprzedażowych, stale je kontrolować i indywidualnie wskazywać niedociągnięcia - mówi w rozmowie z Pulsem Biznesu Sofia Valentin, dyrektor generalna Daymaker Polska.

Tak jak w ubiegłym roku, najlepiej wypadły niemieckie perfumerie Douglas, a najsłabiej ze wszystkich branż wypadły księgarnie. Słabo oceniona została jedna z największych sieci odzieżowych w kraju, szwedzki H&M. Rok temu był czwarty od końca, a w tym roku zamyka tabelę. Podobnie słabo wypadały inne sieci odzieżowe, wynajmujące duże powierzchnie w galeriach handlowych - wyniki poniżej 40 proc. miało kilka marek LPP (House, Cropp Town), KappAhl, NewYorker czy najgorsze przed rokiem C&A, które tym razem jest ósme od końca.

Dobrze ocenione zostały: sprzedające modę męską Lancerto i Intersport.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.