PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Polskie sieci przyśpieszają z zagraniczną ekspansją

  • Autor: Dziennik Gazeta Prawna
  • 21 lis 2012 08:49

Rodzime marki przyspieszają rozwój za granicą, bo w kraju robi się dla nich za ciasno. Nadal na ich celowniku pozostaje przede wszystkim Europa Środkowa i Wschodnia, zwłaszcza Rosja, Ukraina i Czechy. Przybywa jednak tych, które chcą spróbować swoich sił na zachodzie Europy oraz w krajach bałkańskich - pisze Dziennik Gazeta Prawna".

REKLAMA

W największym stopniu na przyspieszenie rozwoju polskich sieci za granicą zapracują dwie firmy: NG2, która poza granicami rozwija sklepy CCC, oraz LPP otwierająca salony Reserved i Cropp. W przyszłym roku otworzą one łącznie ponad 200 placówek za granicą - pisze "DGP".

Wśród innych krajowych graczy z branży, którzy stawiają na ekspansję zagraniczną, są Redan, Wojas, Wójcik czy Coccodrillo.

Polskie sieci stawiają na zagranicę, bo mogą tam więcej zarobić. Na skutek spowolnienia gospodarczego koszty wynajmu, zwłaszcza w krajach południowej Europy, obniżyły się o kilkadziesiąt procent. Kuszą też mniejsza konkurencja oraz możliwość sprzedawania kolekcji drożej niż w kraju - czytamy w "DGP".


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA