PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Ponad 100-proc. wzrost sprzedaży przyniosła centrom Factory akcja promocyjna

  • Autor: Propertynews.pl
  • 08 lip 2011 08:49

W czerwcu zakończyła się wiosenna edycja akcji NOCozaDZIEŃ, prowadzonej w centrach outlet Factory.

REKLAMA

NOCozaDZIEŃ to autorska koncepcja Factory, łącząca dwie popularne wśród konsumentów formy akcji promocyjnych: Noc Zakupów i Dnia Zniżek. Akcje odbywały się w każdy pierwszy piątek kwietnia, maja i czerwca.

- Klienci docenili pomysł połączenia Dnia Zniżek i Nocy Zakupów. Zdecydowana większość z nich ocenia tę akcję dobrze lub bardzo dobrze. Pozytywny odbiór NOCozaDZIEŃ wśród konsumentów potwierdzają świetne wyniki - mówi Monika Leszczyńska, Marketing Manager, Neinver Asset Management.

Średni wzrost odwiedzalności dla wszystkich centrów, w porównaniu do piątków poprzedzających kolejne odsłony „NOCozaDZIEŃ", wyniósł ok. 87 proc. We Wrocławiu zanotowano wzrost o 91 proc., w Factory Warszawa Ursus o 97,5 proc., a w Factory Poznań o 74 proc. Sprzedaż wzrosła średnio o ok. 113 proc.

W związku z bardzo dobrym oddźwiękiem akcji, trwają prace nad kontynuacją NOCozaDZIEŃ na jesieni - informuje firma.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA