PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Ponad 100-proc. wzrost sprzedaży przyniosła centrom Factory akcja promocyjna

  • Autor: Propertynews.pl
  • 08 lip 2011 08:49

W czerwcu zakończyła się wiosenna edycja akcji NOCozaDZIEŃ, prowadzonej w centrach outlet Factory.

REKLAMA

NOCozaDZIEŃ to autorska koncepcja Factory, łącząca dwie popularne wśród konsumentów formy akcji promocyjnych: Noc Zakupów i Dnia Zniżek. Akcje odbywały się w każdy pierwszy piątek kwietnia, maja i czerwca.

- Klienci docenili pomysł połączenia Dnia Zniżek i Nocy Zakupów. Zdecydowana większość z nich ocenia tę akcję dobrze lub bardzo dobrze. Pozytywny odbiór NOCozaDZIEŃ wśród konsumentów potwierdzają świetne wyniki - mówi Monika Leszczyńska, Marketing Manager, Neinver Asset Management.

Średni wzrost odwiedzalności dla wszystkich centrów, w porównaniu do piątków poprzedzających kolejne odsłony „NOCozaDZIEŃ", wyniósł ok. 87 proc. We Wrocławiu zanotowano wzrost o 91 proc., w Factory Warszawa Ursus o 97,5 proc., a w Factory Poznań o 74 proc. Sprzedaż wzrosła średnio o ok. 113 proc.

W związku z bardzo dobrym oddźwiękiem akcji, trwają prace nad kontynuacją NOCozaDZIEŃ na jesieni - informuje firma.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA