PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Ponad 80 proc. Polaków wybiera Biedronkę, Lidl lub Tesco

  • dlahandlu.pl
  • 01 wrz 2015 12:57

Polacy najchętniej robią zakupy w sieciach dyskontowych. Są też w stosunku do nich najbardziej lojalni. Aż 82 proc. Polaków wybiera Biedronkę, Lidl i Tesco.

REKLAMA

94 proc. Polaków robi zakupy w sieciach handlowych, a procent kupujących jest większy niż przed rokiem i przed trzema laty. Jak pokazuje raport PBS Loyalty Benchamark decydentami w swoich gospodarstwach domowych jest 39 proc. Polaków. To oni najczęściej osobiście robią zakupy spożywcze i kupują produkty codziennego użytku, od nich zależy wybór zakupów w sklepach.

Najwyższy wskaźnik lojalności NPS dotyczy sieci dyskontowych (NPS = 31 na skali od -100 do 100), natomiast wartość wskaźnika dla super i hipermarketów oszacowana została na 18.

70 proc. decydentów kupujący w sieciach spożywczych woli zakupy niż sport, połowa z nich ma własne auto, 37 proc,. posługuje się smartfonem, a 34 proc. korzysta z serwisów społecznościowych.

Czytaj więcej: 82 proc. Polaków robi zakupy w Biedronce, Lidlu bądź Tesco

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA