PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Pop-up store - pokaż się swoim klientom!

  • Autor: Artykuł promocyjny dostarczony przez firmę IMS S.A.
  • 15 mar 2016 11:40

Pop-up store - pokaż się swoim klientom!

W świecie, w którym media cyfrowe, portale społecznościowe i elektroniczne urządzenia zmieniają diametralnie funkcjonowanie handlu i usług, znaczenie rozpoznawalności marki i osobistego kontaktu z klientem, wciąż pozostaje niezmiennie ważne. Pop-up story pozwalają firmom angażować klientów i nawiązywać z nimi interakcje w unikalnym środowisku. - Wszyscy uwielbiamy nowości i trochę ekskluzywności czasowej. Gdy coś jest dostępne tylko 3-4 dni i znika, powstaje odczucie, że nie wszyscy mają do tego dostęp. Automatycznie staje się więc pożądane - tak o pop-up storach mówi Paweł Czerski, CEO IMS events.

REKLAMA

Od lat 90. pop-up story zaczęły się pojawiać w dużych ośrodkach miejskich takich, jak Tokio, Londyn, Los Angeles czy Nowy Jork. Korzystają z nich niemal wszystkie branże od mody, przez nowe technologie, aż do branży spożywczej. Pop-up store to prosty sposób na wygenerowanie ekscytacji zarówno klientów, jak i mediów, ponieważ ich cechą charakterystyczną jest kreatywność i pobudzanie zaangażowania. - Oryginalne pop-up story to lokale, w których asortyment zmienia się dynamicznie i często jest nieosiągalny w innych sklepach. Po wyprzedaniu towaru sklep jest zamykany i przenosi się w inne miejsce - mówi Paweł Czerski z IMS events. - Obecnie każdy produkt lub usługa może być sprzedawany lub prezentowany w pop-up storze. To także znakomity pomysł na organizację eventu dla klientów czy dziennikarzy

Pop-up story to lokale, które są rozstawiane w danym miejscu na krótki okres czasu, zwykle od 1 dnia do 3 miesięcy. Lokalizuje się je w miejscach o naturalnie dużym natężeniu ruchu, np. w galeriach handlowych, przy ruchliwych ulicach, a latem przy plażach. Przy organizacji pop-upstore sprawdzi się również wykorzystanie ruchu wygenerowanego przez inne wydarzenie, np. pop-up store z meblami vintage zlokalizowany niedaleko targów branży meblarskiej. Pop-up story są łatwe do przeniesienia - widzisz, że zainteresowanie w danej lokalizacji zmniejsza się? Przenieś swój lokal w nowe miejsce! Ta forma sprzedaży jest też bardzo tania w porównaniu do wynajmu powierzchni na stałe - różnica w cenach wynosi aż ok. 80 procent. Dodatkowo pop-up store to idealne wydarzenie, wokół którego można budować komunikację 360 stopni.

Kiedy warto wykorzystać koncepcję pop-up storu? Nowa marka, nowy produkt lub usługa, ulepszenie, zmiana strategii komunikacji firmy - każdy moment, kiedy chcemy poinformować o czymś naszych klientów czy opinię publiczną. Chcemy wejść na nowy rynek i uniknąć ryzyka nietrafionej inwestycji? Pop-up store to najtańszy sposób na przetestowanie, czy nasz produkt ma potencjał w danej lokalizacji. Podobnie w przypadku, gdy chcemy zweryfikować, czy nasz pomysł na biznes ma szansę odnieść sukces. Pop-up store to także idealny pomysł na wyprzedaż starszego asortymentu. - Pop-up story pozwalają na zmianę sposobu lub rozszerzenie prezentacji naszego produktu - dodaje Paweł Czerski z firmy IMS events. - Kreatywnie zaplanowany pop-up store przyciągnie uwagę klientów. Jako przykład ekspert podaje case Magnum z 2015 roku - akcję "Design Your Own Magnum". Marka przygotowała w jednym z londyńskich centrów handlowych specjalny pop-up store, w którym klienci mogli stworzyć swój własny produkt, korzystając z szerokiej palety posypek i innych dodatków.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA