PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Popularne marki wchodzą do mniejszych miast

  • Autor: Rzeczpospolita
  • 25 sie 2014 09:10

W pierwszej połowie roku deweloperzy budowali centra handlowe głównie w mniejszych miastach. Podążają za nimi znane marki, które debiutują w niedużych ośrodkach - informuje Rzeczpospolita.

REKLAMA

Eksperci DTZ zwracają uwagę, że ponad połowa powierzchni handlowej powstaje w miastach poniżej 100 tys. mieszkańców, a 22 proc. w ośrodkach - zamieszkałych od 100 tys. do 200 tys. osób.

Jak podkreslaja analitycy, Polska jest nadal atrakcyjnym rynkiem dla najemców zgaranicznych. W ostatnim półroczu zadebiutowały w naszym kraju takie marki jak m.in.: Inside, Gattinoni Roma, Celio. Wiel marek już obecnych decyduje się  na dalszą ekspansję na terenie całej Polski. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA