PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Port Rumia uatrakcyjnia swoją ofertę

  • Autor: Propertynews.pl
  • 02 gru 2014 08:58

Port Rumia Centrum Handlowe Auchan systematycznie pozyskuje nowych najemców. W ciągu minionych 4 miesięcy Immochan, właściciel i komercjalizator galerii, podpisał umowy na wynajem powierzchni handlowej z 5 nowymi markami. Najnowszy salon, otwarty 30 listopada, zajęła marka Sinsay, należąca do koncernu odzieżowego LPP.

REKLAMA

Sinsay to najmłodszy brand w portfolio spółki LPP S.A, który zadebiutował na rynku w 2013 roku. Marka, która w Porcie Rumia zajęła powierzchnię handlową 317 mkw., jest skierowana do młodych kobiet. Jest to już drugi brand koncernu LPP w pomorskiej galerii handlowej Auchan. Młodzi klienci mogą tu bowiem skorzystać także z oferty sklepu House.

Ofertę modową Portu Rumia rozszerzył niedawno również jeden z największych polskich producentów obuwia, firma Wojas. W lokalu o powierzchni 151 mkw. klienci mają do dyspozycji skórzane obuwie damskie, męskie, a także obuwie młodzieżowe i akcesoria - skórzane torebki, teczki czy paski. Salon Wojas rozszerzył ofertę obuwniczą galerii, na którą obecnie składają się takie marki, jak Ryłko, Ecco czy Venezia. W ostatnich miesiącach do grona najemców dołączył także salon z odzieżą sportową Martes Sport (lokal zajął powierzchnię 616,18 mkw.).

- Zależy nam na tym, by oferta naszej galerii handlowej spotykała się z potrzebami klientów. Dlatego dbamy o to, by wśród najemców znajdywały się marki, które są przez nich znane i docenione. Dążymy do tego, aby Port Rumia był miejscem, w którym każdy dokona kompleksowych i atrakcyjnych zakupów - mówi Adam Kozioł, menedżer Portu Rumia Centrum Handlowego Auchan.

Nowe marki pojawiły się również wśród lokali świadczących usługi na terenie galerii handlowej. Jedną z nich jest Orange, który zajął lokal o powierzchni 35 mkw. Swój firmowy salon (ponad 30 mkw.) otworzyła także platforma telewizyjna NC+.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA