PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Posnania jak magnes dla marek premium

  • Autor: propertynews.pl
  • 18 sty 2017 14:01

Posnania jak magnes dla marek premium Posnania, Crystal Forum

W Posnanii otwarto właśnie multibrandowy Likus Concept Store oraz, obecny w Polsce od kilku miesięcy, amerykański U.S. Polo ASSN. Oba sklepy znajdują się w prestiżowej części poznańskiego centrum, nazwanej Crystal Forum.

REKLAMA

Poznańskie centrum handlowe Apsys oferuje klientom kompleksowy zestaw marek modowych. Sklepy otworzyły tu zarówno marki fast fashion, polscy projektanci, jak również marki luksusowe. Ekskluzywne kolekcje ok. 20 marek odzieży i akcesoriów prezentowane są w elegancko zaaranżowanej i oferującej specjalne usługi części Posnanii – Crystal Forum. Właśnie tu, obok takich marek jak: Guess by Marciano, Trussardi, Tous czy Rolex swoje salony otworzyły Likus Concept Store i U.S. Polo ASSN.

Posnania jest pierwszym centrum handlowym, w którym swój sklep zlokalizował Likus Concept Store (LCS). Na 200 mkw. zaoferuje on takie marki jak: YSL - Yves Saint Laurent, Dsquared2, Chloe, Isabel Marant, Jimmy Choo, Salvatore Ferragamo, Kenzo, McQ - Alexander McQueen, Versace - Versace Versus, Philipp Plein, Ann Demeulemeester, J.W. Anderson, Rick Owens, Lost And Found, Maison Margiela.

Również amerykańska marka U.S. Polo ASSN wybrała centra zarządzane przez Apsys – Manufakturę i Posnanię, na swoje pierwsze lokalizacje w Polsce. W Posnanii marka otworzyła sklep o powierzchni 160 mkw.

Według raportu KPMG „Rynek dóbr luksusowych w Polsce” nasz kraj znajduje się pod względem wielkości tego rynku bliżej regionu Europy Środkowo-Wschodniej niż Zachodniej. Obecnie w Polsce dostępnych jest 64 proc. najważniejszych globalnych marek luksusowych oferujących odzież, obuwie i dodatki oraz 69 proc. oferujących zegarki i biżuterię. – Z danych prezentowanych przez analityków KPMG wynika, że odzież i dodatki są drugim największym segmentem dóbr luksusowych w naszym kraju, a 41 proc. bogatych Polaków kupuje je przede wszystkim w centrach handlowych. W najbliższych latach, najbardziej dynamicznie będą się rozwijać przede wszystkim segmenty biżuterii i zegarków, artykułów piśmienniczych, alkoholi oraz samochodów premium i luksusowych. Według prognoz do 2020 roku polski rynek dóbr luksusowych wzrośnie o kolejne 27 proc. Biorąc po uwagę te dane zaoferowaliśmy klientom Posnanii szeroki wybór marek w strefie dedykowanej ofercie ekskluzywnej – mówi Marek Błędowski, dyrektor handlowy i członek zarządu Apsys Polska.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA