PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Posnania pełna znanych marek

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 02 gru 2015 14:05

Posnania pełna znanych marek Posnania

Do tej pory w Posnanii zagospodarowano 86 proc. powierzchni handlowej. Do grona najemców dołączyły kolejne marki, w tym debiutanci na poznańskim rynku. Klienci będą mogli dokonać pierwszych zakupów w Posnanii jesienią 2016 r.

REKLAMA

Posnania będzie miejscem dla ludzi i o ludziach, gdzie mieszkańcy miasta będą mogli wypocząć, aktywnie spędzić czas, spotkać się ze znajomymi, popracować i zrobić zakupy. Na 100 tys. mkw. powierzchni handlowej znajdzie się 300 wiodących międzynarodowych i lokalnych marek, w tym sieciowe sklepy i autorskie koncepty polskich projektantów, a także kawiarnie i restauracje. 

Posnania będzie jedynym centrum handlowym w Poznaniu, w którym swoje lokale otworzą wszystkie marki z portfolio grupy Inditex: Zara, Zara Home, Stradivarius, Bershka, Massimo Dutti, Pull&Bear i Oysho oraz wszystkie marki z grupy LPP: Reserved, Mohito, Cropp, House, Sinsay, aTab. Ponadto klienci znajdą w Posnanii m.in. sklepy: Van Graaf, H&M i C&A, Mango, Intersport, Douglas, Sephora, Traffic Club, Blikle oraz Perfect Body Center. Posnania będzie też jedynym obiektem w Wielkopolsce z dwoma sklepami wielkopowierzchniowymi pod jednym dachem – Carrefour i Leroy Merlin DIY, klubem fitness z basenem oraz nowoczesnym multipleksem o powierzchni ponad 4,5 tys. mkw. z 8 salami kinowymi. Nowością i uzupełnieniem oferty będzie też elegancko zorganizowana strefa premium, w której znajdzie się około 20 ekskluzywnych, modowych marek, głównie z sektora odzieżowego i biżuterii.

Wśród marek z najwyższej półki w Posnanii znajdą się m.in. Armani Jeans, Rolex i Chantelle. Marka modowa Armani Jeans zaoferuje ubrania, buty i akcesoria autorstwa słynnego projektanta. Rolex, produkujący ekskluzywne zegarki i biżuterię, otworzy tu swój pierwszy i jedyny sklep monobrandowy w Wielkopolsce. Z kolei prestiżowa francuska marka Chantelle przedstawi klientom swój szeroki asortyment bielizny damskiej. - Dostrzegamy rosnące zainteresowanie Polaków produktami luksusowymi. Wiemy, że dla konsumentów liczy się nie tylko co kupują, ale też w jaki sposób kupują i spędzają swój czas. Stąd dbamy nie tylko o atrakcyjny tenant-mix, ale też szeroką ofertę usług oraz nowatorską i komfortową aranżację wnętrza – mówi Marek Błędowski, dyrektor handlowy i członek zarządu Apsys Polska.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • viki 2017-01-15 18:15:12
    " Dostrzegamy rosnące zainteresowanie Polaków produktami luksusowymi. " - co wy pieprzycie jakie zainteresowanie chyba za wszy, bo złotych brak.
  • awera 2016-08-25 23:00:19
    Nihil novi , nic nowego. A możeby tak Primark otworzyć?? a nie nasty HM czy Cropp.??
  • Margo 2016-02-14 16:52:19
    Sądzę, że każdy z Poznaniaków ma już swoją ulubioną galerię, w której robi zakupy. Ja na przykład lubię Maltę za to, że mogę tam wszystko dostać. Nie wiem czy tak ludzie tak łatwo zrezygnują ze swoich przyzwyczajeń. Moim skromnym zdaniem w Malcie są lepsze marki niż mają być w nowej galerii.

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA