PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Posnania pozna potrzeby klientów, dzięki unikalnej technologii

  • Autor: propertynews.pl
  • 26 sty 2017 10:16

Posnania pozna potrzeby klientów, dzięki unikalnej technologii Posnania

Centrum handlowe Posnania zyskało unikalną usługę geolokalizacji na bazie WiFi, która daje szereg korzyści zarówno klientom, jak i zarządzającym obiektem. To pierwszy taki projekt w Polsce.

REKLAMA

Zrealizowany przez Netię projekt zapewnia łączność na ok. 100 tys. mkw. powierzchni handlowej centrum.

Łatwiej trafić do sklepu i do... samochodu

Usługa geolokalizacji ułatwia klientom poruszanie się po całej powierzchni handlowej Posnanii. Dedykowana aplikacja, której nie trzeba pobierać na telefon, aktywuje się automatycznie i kieruje odwiedzających do wybranego punktu sprzedaży, pokazując dystans oraz szacowany czas przejścia. Wskazuje również klientom, gdzie na parkingu są wolne miejsca, a także jak znaleźć swój samochód. Sieć WiFi jest dostępna nie tylko w centrum handlowym, swoim zasięgiem obejmuje również najbliższą okolicę. Osoby, które pobiorą aplikacje mogą korzystać z dodatkowych bonusów, jak np. specjalnych rabatów.

- To pierwsze w Europie wdrożenie usługi geolokalizacji, która wykorzystuje inteligentny system WiFi – wyjaśnia Tomasz Kołodziejczyk, dyrektor sprzedaży B2B w Netia. - W Posnanii ułożyliśmy ponad 200 km kabli światłowodowych, docierając do każdego z 300 punktów handlowo-usługowych. Nasza sieć połączyła też 350 punktów dostępowych do sieci WiFi, z których mogą korzystać klienci Posnanii. Usługa geolokalizacji w pełni opiera się o naszą inteligentną sieć WiFi – dodaje.

Korzyści dla zarządzających i najemców

Usługa geolokalizacji ma służyć jako unikalne narzędzie marketingowe dla właściciela centrum i najemców. Pozwala zarządcy nie tylko dowiedzieć się ile osób odwiedza galerię, ale też daje możliwość dokładniejszej analizy ruchu w galerii, o każdej porze dnia i określenie tzw. „map ciepła” - miejsc, gdzie gromadzi się najwięcej odwiedzających.

Z kolei najemcom ułatwia rozpoznanie potrzeb indywidualnych klienta, co pozwala prowadzić spersonalizowane kampanie. Odwiedzający mogą otrzymywać powiadomienia o specjalnych wydarzeniach odbywających się na terenie centrum oraz ofertach i promocjach dostępnych w poszczególnych sklepach.

Netia wybudowała w Posnanii również sieć telefonii mobilnej (ten obszar usług zrealizowała we współpracy z operatorem P4), zapewniając dystrybucję sygnału wszystkich operatorów komórkowych.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA