Postępuje komercjalizacja Serenady
W krakowskiej Serenadzie swoje sklepy z biżuterią i dodatkami otworzą marki Yes (48 mkw.) oraz Time Trend (37 mkw.).
Komercjalizacja CH Serenada przekroczyła 60 proc. GLA. W Centrum znajdzie się ponad 150 sklepów i butików, punktów usługowych, restauracji, kawiarni i barów. Oferta modowa Serenady to sklepy Grupy LPP (Reserved, Mohito, Cropp, House, Sinsay, Home & You), Grupy Inditex (Zara, Bershka, Stradivarius, Pull and Bear, Zara Home, Massimo Dutti, Oysho) oraz H&M, ale także: Mango, Vistula i Wólczanka, CCC, Yes, Time Trend, Swiss, salon jubilerski Kruk. Dużą część powierzchni najmu przeznaczono na usługi. To między innymi: mBank, Paris Optique, Beaty&Nail, Pazoo, Twoje Soczewki, optyk, pralnia Renthoff Express, Jean Louis David i Hair Coif, kantor, kwiaciarnia Florist La Flor oraz drogeria Rossmann. Operatorem spożywczym Serenady będą delikatesy Piotr i Paweł. Galeria zaoferuje bardzo dużą (10 proc. powierzchni najmu), bogatą i atrakcyjnie usytuowaną część restauracyjną.
Dojazd dla zmotoryzowanych klientów będzie ułatwiony dzięki nowemu bezkolizyjnemu węzłowi z ul. Bora-Komorowskiego. Nowy wiadukt usprawni dojazd z centrum miasta i wyjazd w kierunku Nowej Huty, a także udrożni ruch na całym obszarze. Kredytu na budowę Serenady w wysokości 95 milionów euro udzieliło konsorcjum banków Pekao S.A. i Bank Zachodni WBK S.A.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.