PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Potrójne otwarcie w gdyńskim Klifie

  • Autor: propertynews.pl
  • 20 lut 2017 13:05

Potrójne otwarcie w gdyńskim Klifie CH Klif Gdynia

Do grona najemców centrum handlowego Klif w Gdyni dołączyły trzy nowe marki – BeClinic z preparatami naturalnego pochodzenia, dziecięcy concept store Lazy Bear oraz salon Męska Rzecz oferujący odzież dla mężczyzn.

REKLAMA

BeClinic to marka stworzona by promować zdrowie i dostarczać najwyższej jakości preparaty funkcjonalne naturalnego pochodzenia. W ofercie BeClinic znajdują się produkty takich marek jak: Kiki Health, Viridian, Better You, Rainforest Foods, Pukka, Terra Nova.

Concept Store Lazy Bear, bazujący na pomyśle jaskini i lasu, przeniesie najmłodszych
w świat kreatywnych zabaw. Zabawki kreatywne, klocki, piaski, ciastoliny, deski skateboardowe, książki, ubrania, maskotki, a nawet słodycze – to wszystko można znaleźć w Lazy Bear. Sklep oferuje produkty takich marek jak: Bawimisie.pl, Banana Kids, Fishskateboards, Kreatywne Maluchy, Flawless.

Męska Rzecz to salon z moda męską urządzony z marynarskim stylu. Oferuje on odzież sportową, casualową, patriotyczną, gadżety i akcesoria. Oferta obejmuje produkty takich marek jak: Nordic 16, Soox, Super Galanteria, Stoprocent, Muuno, EM Men’s Accessories, Mr Gadżet, Surge Polonia oraz Figle Migle.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA