PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Powstaje koncept klastrów dla poszczególnych formatów sieci Carrefour

  • www.portalspozywczy.pl
  • 30 lip 2014 15:01

Powstaje koncept klastrów dla poszczególnych formatów sieci Carrefour

Sieć Carrefour zamierza rozwijać koncept klastrów dla wszystkich formatów, w jakich działa na polskim rynku: hipermarketów, supermarketów i sklepów convenience. Francuski detalista dzięki takiej decentralizacji chce być jak najbliżej klienta i oferować mu dokładnie te produkty, których potrzebuje.

REKLAMA

- Wprowadzenie klastrów oznacza ukierunkowanie naszych działań na poszczególne formaty sklepów. Będziemy dopasowywać ofertę do potrzeb klientów konkretnego sklepu. Każdy format sklepu będzie niezależnie zarządzany, będzie starał się dopasować ofertę do swojej strategii - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Robert Noceń, dyrektor ds. eksploatacji hipermarketów w Carrefour Polska.

Przypomnijmy, o koncepcji klastrów przed dwoma tygodniami mówił serwisowi również nowy prezes Carrefour Polska, Guillaume de Colonges. Klastry mają być ważnym elementem strategii dalszego rozwoju sieci w naszym kraju. Carrefour nie chce już mieć jednego modelu sklepu dla wszystkich miast, nie zamierza otwierać wszędzie kolejnych takich samych hipermarketów, supermarketów czy sklepów osiedlowych. Zamiast tego sieć planuje dopasowywać pomysły do poszczególnych miast, a nawet dzielnic.

Czytaj więcej: Carrefour rozwija koncept klastrów dla poszczególnych formatów

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA