PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Poziom komercjalizacji na Dworcu Centralnym wzrósł do 80 procent

  • Autor: propertynews.pl
  • 30 kwi 2014 12:06

Do grona najemców na Dworcu Centralnym w Warszawie dołączyły nowe, znane marki. Poziom wynajęcia powierzchni komercyjnej w obiekcie wzrósł tym samym do 80 procent.

REKLAMA

Od początku roku PKP SA zawarło kilka umów z nowymi najemcami na Dworcu Centralnym, zwiększając tym samym wachlarz dostępnych usług.
W lutym br. w podziemiach galerii północnej rozpoczął działalność salon optyczny Paris Optique. W kwietniu, w sąsiedztwie już funkcjonującej
restauracji McDonald's otwarto także Bar Centralny, nawiązujący stylistyką do jadłodajni z czasów PRL. W maju w galerii północnej pojawi się również salon Empik, a w czerwcu na terenie galerii południowej otwarta zostanie cukiernia A. Blikle.

- Staramy się jak najbardziej zróżnicować ofertę handlowo-usługową dla naszych podróżnych - mówi Małgorzata Szychułda, dyrektor Departamentu
Komercjalizacji Nieruchomości w PKP SA. Na dworcach coraz częściej oprócz kiosków i lokali gastronomicznych otwierane są także apteki, księgarnie, drogerie, a nawet sklepy z odzieżą. W wielu obiektach pojawiają się również więksi najemcy sieciowi.

PKP już prowadzi rozmowy z kolejnymi najemcami. Ich liczba może się więc wkrótce zwiększyć. Planowany na przyszły rok kolejny etap modernizacji obiektu pozwoli na zwiększenie jego potencjału komercyjnego. W hali głównej dworca pojawi się antresola z lokalami gastronomicznymi. Estetyzację przejdą również nieremontowane dotychczas galeria zachodnia i północna.

Dzięki intensywnym działaniom, PKP SA osiąga coraz lepsze wyniki w komercyjnym zagospodarowaniu dworców. Najlepsze rezultaty widoczne są na dworcach Warszawa Wschodnia i Kraków Główny, gdzie stopień wynajęcia powierzchni przez najemców sięga niemal 100 proc. Na największych obiektach pojawia się też coraz więcej znanych marek, takich jak McDonald's, KFC, Starbucks czy Empik. Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA