REKLAMA
Poziom komercjalizacji na Dworcu Centralnym wzrósł do 80 procent
Do grona najemców na Dworcu Centralnym w Warszawie dołączyły nowe, znane marki. Poziom wynajęcia powierzchni komercyjnej w obiekcie wzrósł tym samym do 80 procent.
REKLAMA
Od początku roku PKP SA zawarło kilka umów z nowymi najemcami na Dworcu Centralnym, zwiększając tym samym wachlarz dostępnych usług.
W lutym br. w podziemiach galerii północnej rozpoczął działalność salon optyczny Paris Optique. W kwietniu, w sąsiedztwie już funkcjonującej
restauracji McDonald's otwarto także Bar Centralny, nawiązujący stylistyką do jadłodajni z czasów PRL. W maju w galerii północnej pojawi się również salon Empik, a w czerwcu na terenie galerii południowej otwarta zostanie cukiernia A. Blikle.
- Staramy się jak najbardziej zróżnicować ofertę handlowo-usługową dla naszych podróżnych - mówi Małgorzata Szychułda, dyrektor Departamentu
Komercjalizacji Nieruchomości w PKP SA. Na dworcach coraz częściej oprócz kiosków i lokali gastronomicznych otwierane są także apteki, księgarnie, drogerie, a nawet sklepy z odzieżą. W wielu obiektach pojawiają się również więksi najemcy sieciowi.
PKP już prowadzi rozmowy z kolejnymi najemcami. Ich liczba może się więc wkrótce zwiększyć. Planowany na przyszły rok kolejny etap modernizacji obiektu pozwoli na zwiększenie jego potencjału komercyjnego. W hali głównej dworca pojawi się antresola z lokalami gastronomicznymi. Estetyzację przejdą również nieremontowane dotychczas galeria zachodnia i północna.
Dzięki intensywnym działaniom, PKP SA osiąga coraz lepsze wyniki w komercyjnym zagospodarowaniu dworców. Najlepsze rezultaty widoczne są na dworcach Warszawa Wschodnia i Kraków Główny, gdzie stopień wynajęcia powierzchni przez najemców sięga niemal 100 proc. Na największych obiektach pojawia się też coraz więcej znanych marek, takich jak McDonald's, KFC, Starbucks czy Empik.

REKLAMA
- EUR 0,23% 4,17 zł
- CHF -0,33% 3,48 zł
- USD 0,44% 3,37 zł
-
13:38
Negocjacje w poznańskim Idea Hub
-
13:21
Polskie hotele uwielbiane przez gości
-
12:59
Pierwsza w Polsce transakcja sprzedaży portfela parków handlowych sfinalizowana - portfolio HopStop sprzedane
-
12:54
Polacy chcą centrów najwyższej jakości
-
12:42
Budownictwo odrabia straty
-
12:15
Mennica Legacy Tower rośnie w oczach
-
11:39
TXM ma plan
-
11:14
Pracownicy Amazona z Polski wręczą negatywny feedback prezesowi
-
11:10
Ten biurowiec odmieni warszawską Wolę. Penta startuje z nowym projektem
-
ŚR 10:40
Pierwsza w Polsce transakcja sprzedaży portfela parków handlowych sfinalizowana - portfolio HopStop sprzedane
-
Panattoni bije rekordy z Leroy Merlin. Budują największy magazyn w Polsce
-
Mango szykuje otwarciową ofensywę. Galeria Ostrowiec wśród nowych lokalizacji
-
Nicklas Lindberg: Nadchodzi nowa era stylu pracy
-
Ponad 80 marek i 41 tys. mkw. w sercu miasta. Oto nowa Galeria Centrum
-
Hotelarze na zakupach
-
Chińska sieć hotelowa rusza na podbój Europy
-
State Street bierze cały biurowiec. To tylko zaostrza apetyt Ghelamco na Kraków
-
Dekpol celuje w nowy rynek. Zbuduje kolejny hotel
-
Motoryzacyjny gigant w nowej siedzibie
-
Pierwsza w Polsce transakcja sprzedaży portfela parków handlowych sfinalizowana - portfolio HopStop sprzedane
-
1
LPP na sprzedażowej fali
-
2
Rondo Wiatraczna kompletuje najemców
-
3
Dobre prognozy dla TXM, słabsze dla Gino Rossi i Monnari
-
4
Mohito pod nowym stołecznym adresem
-
5
Focus Park wzmacnia ofertę o elektromarket
-
6
Kolejny efekt zakazu handlu w niedziele? Odzieżowy potentat nie wyklucza próby renegocjacji czynszów
-
7
Last minute jest passe. Jak Polacy planują wakacje?
-
8
Chcemy być w stolicach świata mody
-
9
Nowe marki w Rybnik Plaza
-
10
LPP? Skanska? Tatry Mouintain Resort? IKEA? A może JP Morgan? Wybierz najlepszego inwestora!
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA