PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Pozycję centrum handlowego budują nie tylko znane marki

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 12 wrz 2018 08:55

Pozycję centrum handlowego budują nie tylko znane marki Anna Thomas, dyrektor zarządzający Galerii Madison

Galeria handlowa to żywy organizm, który musi zmieniać się i dostosowywać do otoczenia. Dziś nie tylko znane brandy budują pozycję centrum. Coraz większe znaczenia ma klimat miejsca, kompaktowość oferty, czy choćby logistyka obiektu i czas w jakim jesteśmy w stanie załatwić interesujące nas sprawy - mówi dla PropertyNews.pl Anna Thomas, dyrektor zarządzający Galerii Madison.

REKLAMA

Gdańsk – w porównaniu do całego rejonu Trójmiasta – wyróżnia się dużą dynamiką rozwoju rynku biurowego, hotelowego i handlowego. Czy i jakie zmiany zachodzące w mieście mają wpływ na działalność centrów handlowych?

Anna Thomas: W ostatnim roku w Trójmieście powstało kilkadziesiąt tysięcy metrów kwadratowych nowej powierzchni biurowej zbliżając ich wielkość do 700 tys. mkw. W Gdańsku na terenie, którego ulokowanych jest 72 proc. wszystkich biur w Trójmieście, wkrótce oddane zostaną kolejne biurowce a także rozpoczną się nowe inwestycje budowlane. Jeszcze w tym roku zostanie przekazany do użytku kompleks mieszkaniowo-biurowy przy ulicy Rajskiej w bezpośrednim sąsiedztwie Galerii Handlowej Madison.

Z naszej perspektywy – ze względu na bezpośrednie sąsiedztwo szczególnie interesujący jest projekt zabudowy Młodego Miasta mieszczącego się na dawnych terenach po stoczniowych, tuż przy Europejskim Centrum Solidarności. To tu właśnie już wkrótce powstanie drugi co do wielkości biurowiec w Gdańsk a w jego sąsiedztwie pojawią się nowe projekty mieszkalno-usługowe.

Dzięki stale rosnącej liczbie turystów ze Skandynawii, Niemiec a także z Polski w Gdańsku równie energicznie rozwija się rynek hoteli i apartamentów na wynajem. Do inwestycyjnej atrakcyjności Trójmiasta przyczynia się niewątpliwie rozwój lokalnego biznesu, zwłaszcza sektora usług, który doskonale współegzystuje z zagranicznymi inwestorami coraz częściej lokującymi swoje oddziały w Gdańsku.

Dla Galerii Madison zmiany, które obserwujemy w najbliższym otoczeniu to potencjał, który niesie nowe wyzwania. Mamy to szczęście, że mieścimy się w centralnej części miasta – w otoczeniu Starego Miasta, centralnego węzła komunikacyjnego – dworca PKP, PKS, linii autobusowych i tramwajowych, a także głównego szlaku turystycznego. Ta śródmiejskość Madisona sprawia, że musimy być bliżej ludzi, którzy tu mieszkają, pracują, spędzają wolny czas lub po prostu wpadają będąc „po drodze”. Otoczenie biurowców oraz nowe projekty mieszkaniowe to dziesiątki tysięcy osób, dla których chcemy stać się przyjaznym azylem, miejscem, w którym niespiesznie i przyjemnie można zrobić zakupy, napić się kawy, skorzystać z pakietu wielu usług czy spotkać z przyjaciółmi w strefie restauracyjnej. 

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.