Pozycjonowanie centrów handlowych to konieczność

Strategie pozycjonowania dla centrów handlowych obejmują szerokie spektrum zmiennych uwzględniając także tak istotne procesy, jak rozbudowy, czy przebudowy, które warunkują wartość nieruchomości w długim czasie. Dedykowana strategia jest szczególnie istotna w przypadku doświadczania problemów przez dane centrum handlowe lub pojawienia się konkurencji, które to pojawienie się nie było wcześniej przewidziane.
- Centra handlowe, tak jak ludzie, różnią się od siebie. Mają silne i słabe strony i tak jak ludzie wymagają wsparcia i sprofilowanego podejścia, by osiągnąć możliwie najlepszy rezultat. Złote Tarasy różnią się od łódzkiej Manufaktury, czy też Arkadii. Wspomniane centra handlowe różnią się z kolei od obiektów zlokalizowanych w mniejszych miastach– mówi Bob Stevenson, dyrektor Hawksworth Retail Asset Management.
Jest wiele obszarów, na które należy zwrócić uwagę przygotowując strategie dla centrów handlowych. Do najważniejszych z nich zaliczamy: możliwe rozbudowy i przebudowy, przebudowy poszczególnych powierzchni, plany leasingowe, renegocjacje umów leasingowych, monitoring działań konkurencji i wiele innych. - W Hawksworth przygotowując strategiczne plany dla centrów handlowych dużą wagę przywiązujemy do pozycjonowania obiektu w kontekście jego zasięgu oraz charakterystyki potencjalnych klientów. Nie ma sensu budować wartości centrum handlowego w oparciu o ofertę, której klienci na danym obszarze nie oczekują lub którą oferuje konkurencja – podkreśla Bob Stevenson.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
-
Tikkurila https://goo.gl/ 2016-08-12 12:09:29Pozycjonowanie centrów handlowych to roztropność i inwestycja. A ta zawsze jest opłacalna.
- EUR 0,19% 4,18 zł
- CHF 0,35% 3,50 zł
- USD 0,81% 3,42 zł
-
PN 20:23
CBA bada sprzedaż działki PKS w Poznaniu
-
PN 18:03
W Chorzowie powstanie duża hala
-
PN 18:00
Nożownik z galerii w Stalowej Woli usłyszał 18 zarzutów
-
PN 17:36
W Śmiłowie powstanie kompleks przetwórczy?
-
PN 17:13
TYLKO U NAS Nowy park handlowy w Malborku
-
PN 17:04
Akademik może być trendy. Zaglądamy do wnętrz BaseCamp Lodz
-
PN 16:55
Marketing nieruchomości to więcej niż logo, a branding budynków to nie tylko emocje
-
PN 16:44
Hotel Arche zbiera laury za rewitalizację
-
PN 16:24
Biurowiec Immofinanz w rękach zarządcy
-
ŚR 10:40
Pierwsza w Polsce transakcja sprzedaży portfela parków handlowych sfinalizowana - portfolio HopStop sprzedane
-
Panattoni bije rekordy z Leroy Merlin. Budują największy magazyn w Polsce
-
Mango szykuje otwarciową ofensywę. Galeria Ostrowiec wśród nowych lokalizacji
-
Hotelarze na zakupach
-
Ponad 80 marek i 41 tys. mkw. w sercu miasta. Oto nowa Galeria Centrum
-
OBI obejmuje lokalizacje Praktikera, niebawem seria otwarć
-
Dekpol celuje w nowy rynek. Zbuduje kolejny hotel
-
Chińska sieć hotelowa rusza na podbój Europy
-
State Street bierze cały biurowiec. To tylko zaostrza apetyt Ghelamco na Kraków
-
Motoryzacyjny gigant w nowej siedzibie
-
Pierwsza w Polsce transakcja sprzedaży portfela parków handlowych sfinalizowana - portfolio HopStop sprzedane
-
1
Rondo Wiatraczna kompletuje najemców
-
2
Mohito pod nowym stołecznym adresem
-
3
LPP? Skanska? Tatry Mouintain Resort? IKEA? A może JP Morgan? Wybierz najlepszego inwestora!
-
4
Focus Park wzmacnia ofertę o elektromarket
-
5
Chcemy być w stolicach świata mody
-
6
Nowa odsłona salonów LPP w Plaza Rybnik
-
7
Kolejny efekt zakazu handlu w niedziele? Odzieżowy potentat nie wyklucza próby renegocjacji czynszów
-
8
Nowe marki w Rybnik Plaza
-
9
Last minute jest passe. Jak Polacy planują wakacje?
-
10
Kolejna galeria rusza na podbój stolicy