PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Pozytywne wyniki Galerii Jurajskiej

  • Autor: Propertynews.pl
  • 02 lip 2014 14:03

Należąca do GTC S.A. Galeria Jurajska w Częstochowie odnotowuje wzrost obrotów. O 7 proc. wzrosły one w okresie od stycznia do maja 2014 w porównaniu z analogicznym okresem w 2013 roku. To jeden z najlepszych wyników od otwarcia centrum w 2009 roku.

REKLAMA

Zdaniem przedstawicieli galerii, jest to efekt zmian na liście najemców, jakie miały miejsce pod koniec 2013 i na początku 2014 roku oraz nowej kampanii marketingowej, którą galeria rozpoczęła w styczniu.

- Od kilku miesięcy Galeria Jurajska zmienia wizerunek. Jest to efektem pojawienia się większej liczby najemców z branży modowej, m.in. pełnego portfolio salonów LPP i kluczowych marek grupy Inditex, a także kampanii, która podkreśla charakter naszej galerii jako obiektu z najszerszą ofertą modową w tej części województwa śląskiego. Pierwsze efekty tych zmian widzimy już w obrotach, które od stycznia 2014 systematycznie rosną - mówi Piotr Myszka, dyrektor Galerii Jurajskiej.

Galeria Jurajska odnotowała także wzrost liczby odwiedzających. W 2013 roku było to ponad 6 milionów osób. W okresie od stycznia do maja 2014 liczba klientów zwiększyła się o 3% w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. I tutaj - zdaniem przedstawicieli galerii - wpływ miało również uatrakcyjnienie oferty.

- Jeszcze do niedawna Galeria Jurajska była dla mieszkańców regionu drugą opcją, dziś wybierana jest w pierwszej kolejności. Powód - Częstochowianie nie muszą szukać swoich ulubionych sklepów i marek w sąsiednich miastach i galeriach. Można więc pokusić się o stwierdzenie, że ten 3% wzrost to liczba osób, które udało nam się przekonać do Galerii Jurajskiej - mówi Piotr Myszka.

Efekt - aż 58% mieszkańców północnej części województwa śląskiego deklaruje dziś, że Galeria Jurajska jest najczęściej odwiedzanym przez nich obiektem w okolicy - wynika z ostatnich badań ARC Rynek i Opinia dla Galerii Jurajskiej.

Galeria Jurajska to trzecie centrum handlowo-rozrywkowe zrealizowane przez Globe Trade Centre S.A. (GTC) w Polsce i pierwszy nowoczesny obiekt tego typu w Częstochowie. Jego otwarcie nastąpiło w październiku 2009 roku. Powierzchnia całkowita Galerii Jurajskiej wynosi 130 000 mkw., z czego 49 000 mkw. to powierzchnia handlowo-rozrywkowa, która mieści 200 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych oraz wielosalowe kino Cinema City.

  • waldeq 2014-07-03 11:10:14
    Koniec pierwszej 5-cio latki i czas renegocjacji wielu umów najmu wymusza działania PR-owe. Ciekawe czy to wystarczy na utrzymanie wysokich stawek czynszowych - czy "starzy" i "nowi" najemcy dadzą się na to nabrać? Jeśli wzrost obrotów galerii zależy tylko od nowych - to będzie trzeba sporo obniżyć "kosmiczne" stawki z 2009r. Tak na marginesie - wzrost odwiedzalności +3% w dużej mierze wynika raczej z kalendarza a nie działań galerii - w okresie styczeń-maj 2014 byo dwa dni handlowe więcej niż w analogicznym okresie 2013 (ruchome święta Zielone Świątki i Boże Ciało). Ale to przecież marketingowy PR a nie rzetelne wskaźniki.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA