PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Pozytywne wyniki Galerii Jurajskiej

  • Autor: Propertynews.pl
  • 02 lip 2014 14:03

Należąca do GTC S.A. Galeria Jurajska w Częstochowie odnotowuje wzrost obrotów. O 7 proc. wzrosły one w okresie od stycznia do maja 2014 w porównaniu z analogicznym okresem w 2013 roku. To jeden z najlepszych wyników od otwarcia centrum w 2009 roku.

REKLAMA

Zdaniem przedstawicieli galerii, jest to efekt zmian na liście najemców, jakie miały miejsce pod koniec 2013 i na początku 2014 roku oraz nowej kampanii marketingowej, którą galeria rozpoczęła w styczniu.

- Od kilku miesięcy Galeria Jurajska zmienia wizerunek. Jest to efektem pojawienia się większej liczby najemców z branży modowej, m.in. pełnego portfolio salonów LPP i kluczowych marek grupy Inditex, a także kampanii, która podkreśla charakter naszej galerii jako obiektu z najszerszą ofertą modową w tej części województwa śląskiego. Pierwsze efekty tych zmian widzimy już w obrotach, które od stycznia 2014 systematycznie rosną - mówi Piotr Myszka, dyrektor Galerii Jurajskiej.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

  • waldeq 2014-07-03 11:10:14
    Koniec pierwszej 5-cio latki i czas renegocjacji wielu umów najmu wymusza działania PR-owe. Ciekawe czy to wystarczy na utrzymanie wysokich stawek czynszowych - czy "starzy" i "nowi" najemcy dadzą się na to nabrać? Jeśli wzrost obrotów galerii zależy tylko od nowych - to będzie trzeba sporo obniżyć "kosmiczne" stawki z 2009r. Tak na marginesie - wzrost odwiedzalności +3% w dużej mierze wynika raczej z kalendarza a nie działań galerii - w okresie styczeń-maj 2014 byo dwa dni handlowe więcej niż w analogicznym okresie 2013 (ruchome święta Zielone Świątki i Boże Ciało). Ale to przecież marketingowy PR a nie rzetelne wskaźniki.
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.
REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.