PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Praca, dom, galeria - eksperci o rosnącej roli centrów handlowych w naszym życiu

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 18 sty 2018 10:43

Praca, dom, galeria - eksperci o rosnącej roli centrów handlowych w naszym życiu CH Blue City

Centra handlowe mają szansę stać się tzw. trzecim miejscem - poza domem i pracą - służącym do odpoczynku, spędzania czasu, inspiracji, spotkań z ludźmi i obserwacji. Miejscem pełnym energii, które reprezentuje autentyczne wartości ważne dla danej społeczności, przestrzenią, która - poprzez dostarczanie przeżyć - wzmacnia poczucie przynależności do otoczenia i do określonej społeczności – wynika z raportu Colliers International „Nadchodzi zmiana? Nowy wymiar rozrywki i rekreacji w centrach handlowych”. W 2017 roku w centrum handlowym Blue City odbyło się blisko 50 wydarzeń specjalnych – od cyklicznych jarmarków począwszy, poprzez imprezy edukacyjne oraz spotkania dla najmłodszych. Z raportu wynika, że ta galeria ma największą i najlepszą ofertę rozrywki i rekreacji dla swoich klientów.

REKLAMA

Centrami handlowymi, które zdecydowanie wysuwają się na prowadzenie pod względem ilości i jakości oferty rozrywkowo-rekreacyjnej są: warszawskie Blue City i łódzka Manufaktura – tak wynika z ostatniego raportu „Nadchodzi zmiana? Nowy wymiar rozrywki i rekreacji w centrach handlowych”, przygotowanego przez ekspertów z firmy doradczej Colliers International.

 Raportowi CI towarzyszyło też badanie otwartości Polaków na różne formy rozrywki i rekreacji, niezależnie od pory roku. Okazało się, że czynnikami skłaniającymi do skorzystania z oferty rozrywkowo-rekreacyjnej centrum handlowego są: dogodny dojazd (68 proc.), atrakcyjność oferty (40 proc.) i znajomość centrum handlowego (31 proc.). Te wszystkie atuty na Blue City. Największą grupą korzystającą z rozrywki i rekreacji w galeriach są rodziny.

- Jesteśmy najbardziej rodzinnym centrum handlowym w Warszawie. Na terenie Blue City organizujemy ponad 1000 imprez urodzinowych rocznie dla dzieci, mamy minigolfa, szkółkę piłki nożnej. Naszym najemcą jest szkoła tańca, do której uczęszcza blisko dwa tysiące dzieci. Przychodzą tu dwa razy w tygodniu z mamą, tatą czy babcią, którzy w czasie zajęć idą na zakupy. Działa u nas tor dla aut zdalnie sterowanych. Niebawem będzie kino. Organizujemy wiele wydarzeń specjalnych. I to przynosi efekty. W 2017 roku znowu udało nam się zwiększyć odwiedzalność Blue City i kilka procent rok do roku. Bo u nas nie tylko robi się zakupy, ale także spędza czas - opowiada Yoram Reshef, dyrektor generalny Blue City. Dodaje, że ma różne pomysły, które przyniosą wzrost liczby odwiedzających także w 2018 roku, i to pomimo wejścia w życie przepisów ograniczających handel w niedziele.- Mogę zdradzić na razie tyle, że przygotowujemy duże zmiany w centrum, związane z rozrywką i gastronomią. A przy okazji doskonała oferta rozrywkowa i rekreacyjna ułatwia nam wynajmowanie lokali handlowych. Potencjalny najemca widzi bowiem, że centrum żyje i jest popularnym miejscem spotkań, a więc i dobrym miejscem na prowadzenie biznesu. Naszym obowiązkiem jest przyprowadzić do centrum jak najwięcej ludzi i z tego się wywiązujemy – dodaje Yoram Reshef.

W 2017 roku w Blue City pojawiło się 15 nowych najemców: od sklepów z zabawkami, poprzez całą gamę sklepów odzieżowych. Oprócz tego, trzy marki: CCC, Wojas i Hebe, potwierdzając swój sukces w Blue City, przeniosły się na większe powierzchnie. Natomiast kilka tygodni temu do oferty rozrywkowej dołączył nowy koncept: Pokój Zagadek – Team Exit.

 

 

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.