PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Prawie o 30 proc. wzrosła sprzedaż Top Secret

  • Autor: propertynews.pl
  • 10 cze 2015 10:20

Prawie o 30 proc. wzrosła sprzedaż Top Secret Top Secret

Krajowa sprzedaż segmentu modowego Top Secret w maju br. była wyższa o 29 proc. w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku. Utrzymała tym samym wysoką dynamikę notowaną także w poprzednich miesiącach. Także sieć dyskontowa TXM textilmarket w maju br. zwiększyła obroty o 16 proc. W skali całej Grupy Redan przychody w minionym miesiącu wzrosły r./r. o 16 proc. do 47 mln zł.

REKLAMA

- Bardzo dobra majowa sprzedaż części modowej potwierdza, że świetne wyniki osiągnięte w poprzednich miesiącach w tym segmencie nie były przypadkowe. Kolekcja wiosenno letnia Top Secret została doceniona i bardzo dobrze przyjęta przez klientów - powiedział Bogusz Kruszyński, wiceprezes zarządu Redan SA.

Wartość sprzedaży towarów części modowej Top Secret na rynku polskim w maju wyniosła 17,7 mln zł i była wyższa o 29 proc. od osiągniętej w tym samym okresie poprzedniego roku. Z kolei przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 2,7 mln zł i zmniejszyły się o 30proc r./r. Łączna wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w maju 2015 r. wyniosła 20,4 mln zł i była wyższa o 16 proc. od osiągniętej w maju 2014 r.

W ujęciu narastającym od stycznia do maja wartość sprzedaży towarów części modowej na rynku polskim wyniosła 82 mln zł i była wyższa o 24 proc. od osiągniętej w 2014 r., zaś przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły w złotych równowartość kwoty 12 mln zł i zmniejszyły się o 42 proc. r./r. Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan przez pierwszych pięć miesięcy tego roku wyniosła 95 mln zł i była wyższa o 8 proc. od osiągniętej w tym samym okresie rok wcześniej.

Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i Drywash w Polsce na koniec maja 2015 r. miały łączną powierzchnię 34,3 tys. mkw., czyli o 17 proc. więcej niż w maju 2014 r., a na rynkach zagranicznych 7,2 tys. m2 (spadek o 26 proc.w ujęciu r./r.). Łącznie powierzchnia punktów handlowych części modowej wyniosła 41,5 tys. mkw. To o 6 proc. więcej niż w maju 2014 r.

- Pozytywne efekty przynoszą także działania nakierowane na zwiększenie rozpoznawalności marki TXM textilmarket i pozyskanie nowych klientów dla sieci dyskontowej, czego potwierdzeniem jest kontynuacja w maju dynamicznych wzrostów sprzedaży – dodał Bogusz Kruszyński.

Sieć dyskontowa TXM w minionym miesiącu zapewniła 27 mln zł obrotów, czyli o 16 proc. więcej niż przed rokiem. Przez pięć pierwszych miesięcy br. sprzedaż wyniosła 114 mln zł, co oznacza poprawę r./r. o 14 proc.. Sieć sprzedaży sektora dyskontowego na koniec minionego miesiąca liczyła 321 sklepów własnych o łącznej powierzchni 68,9 tys. mkw. i była o 9 proc. większa niż w maju 2014 r.

  • 1
  • 2


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA