PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Prawie o 30 proc. wzrosła sprzedaż Top Secret

  • Autor: propertynews.pl
  • 10 cze 2015 10:20

Prawie o 30 proc. wzrosła sprzedaż Top Secret Top Secret

Krajowa sprzedaż segmentu modowego Top Secret w maju br. była wyższa o 29 proc. w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku. Utrzymała tym samym wysoką dynamikę notowaną także w poprzednich miesiącach. Także sieć dyskontowa TXM textilmarket w maju br. zwiększyła obroty o 16 proc. W skali całej Grupy Redan przychody w minionym miesiącu wzrosły r./r. o 16 proc. do 47 mln zł.

REKLAMA

- Bardzo dobra majowa sprzedaż części modowej potwierdza, że świetne wyniki osiągnięte w poprzednich miesiącach w tym segmencie nie były przypadkowe. Kolekcja wiosenno letnia Top Secret została doceniona i bardzo dobrze przyjęta przez klientów - powiedział Bogusz Kruszyński, wiceprezes zarządu Redan SA.

Wartość sprzedaży towarów części modowej Top Secret na rynku polskim w maju wyniosła 17,7 mln zł i była wyższa o 29 proc. od osiągniętej w tym samym okresie poprzedniego roku. Z kolei przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 2,7 mln zł i zmniejszyły się o 30proc r./r. Łączna wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w maju 2015 r. wyniosła 20,4 mln zł i była wyższa o 16 proc. od osiągniętej w maju 2014 r.

W ujęciu narastającym od stycznia do maja wartość sprzedaży towarów części modowej na rynku polskim wyniosła 82 mln zł i była wyższa o 24 proc. od osiągniętej w 2014 r., zaś przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły w złotych równowartość kwoty 12 mln zł i zmniejszyły się o 42 proc. r./r. Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan przez pierwszych pięć miesięcy tego roku wyniosła 95 mln zł i była wyższa o 8 proc. od osiągniętej w tym samym okresie rok wcześniej.

Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i Drywash w Polsce na koniec maja 2015 r. miały łączną powierzchnię 34,3 tys. mkw., czyli o 17 proc. więcej niż w maju 2014 r., a na rynkach zagranicznych 7,2 tys. m2 (spadek o 26 proc.w ujęciu r./r.). Łącznie powierzchnia punktów handlowych części modowej wyniosła 41,5 tys. mkw. To o 6 proc. więcej niż w maju 2014 r.

- Pozytywne efekty przynoszą także działania nakierowane na zwiększenie rozpoznawalności marki TXM textilmarket i pozyskanie nowych klientów dla sieci dyskontowej, czego potwierdzeniem jest kontynuacja w maju dynamicznych wzrostów sprzedaży – dodał Bogusz Kruszyński.

Sieć dyskontowa TXM w minionym miesiącu zapewniła 27 mln zł obrotów, czyli o 16 proc. więcej niż przed rokiem. Przez pięć pierwszych miesięcy br. sprzedaż wyniosła 114 mln zł, co oznacza poprawę r./r. o 14 proc.. Sieć sprzedaży sektora dyskontowego na koniec minionego miesiąca liczyła 321 sklepów własnych o łącznej powierzchni 68,9 tys. mkw. i była o 9 proc. większa niż w maju 2014 r.

  • 1
  • 2

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA