PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

PRCH obchodzi 15-lecie działalności

  • Autor: propertynews.pl
  • 13 lut 2018 17:49

PRCH  obchodzi 15-lecie działalności fot. PRCH

240 członków reprezentujących ponad 70 proc. powierzchni handlowej w Polsce i posiadających trzy tysiące lokali handlowo-usługowych – to silne grono przedsiębiorstw tworzących Polską Radę Centrów Handlowych. Już od 15 lat PRCH jako stowarzyszenie integruje, edukuje i wpływa na kształt branży nieruchomości komercyjnych w Polsce. Jednym z celów organizacji na najbliższe lata jest reprezentowanie coraz większej liczby podmiotów związanych z branżą.

REKLAMA

Polska Rada Centrów Handlowych od początku istnienia z pierwszego rzędu obserwowała ewolucję funkcji centrów handlowych od pierwotnie nadrzędnej zakupowej, uzupełnionej sporadycznie innymi usługami, przez rosnący udział funkcji dodatkowych, aż po dążenie do wielokanałowości sprzedaży i kompleksowości usług oferowanych w galeriach. Organizacja rozwija się razem z rynkiem, jednak jej główny cel pozostaje niezmienny: wsparcie rozwoju branży nieruchomości handlowych.

W 2018 r. Polska Rada Centrów Handlowych obchodzi 15-lecie działalności. Skrupulatne budowanie wiedzy dzięki dotarciu do szerokiego spektrum podmiotów rynku handlowego i wymianę dobrych praktyk umożliwia aktywny dialog z organizacjami mającymi wpływ na przyszłość i dynamikę rozwoju branży nieruchomości komercyjnych w Polsce. PRCH przyczynia się tym samym do znoszenia barier prawnych w rozwoju handlu. Ponadto monitoruje rynek, wydaje i aktualizuje raporty dotyczące branży, a także korzysta z doświadczeń międzynarodowych organizacji branżowych (International Council of Shopping Centers i European Property Federation). W ciągu 15 lat działalności PRCH pozyskała ponad 240 członków, w których posiadaniu znajduje się łącznie 70% powierzchni handlowej i 3 tysiące lokali w Polsce.

- Od samego początku członkami wspierającymi PRCH były zarówno firmy deweloperskie, jak i sieci handlowe oraz firmy doradcze. Do dziś jest to wyróżnik naszej organizacji w stosunku do jej zagranicznych odpowiedników. Dynamicznie rośnie też w naszym gronie liczba przedstawicieli sektora usług B2B, takich jak kancelarie prawne czy facility management. Ponieważ zmienia się funkcja centrów z typowo handlowych na handlowo-usługowe i rozrywkowe, do PRCH dołączają także najemcy gastronomiczni i zapewniający rozrywkę w obiektach handlowych – mówi Radosław Knap, dyrektor generalny Polskiej Rady Centrów Handlowych.

Centra handlowe stają się galeriami społecznościowymi, w których nie tylko robimy zakupy, ale spędzamy czas z rodziną i przyjaciółmi, gdzie korzystamy z licznych usług, szerokiej oferty gastronomicznej, mamy dostęp do niszowych marek i oryginalnych konceptów handlowych, możemy uprawiać sport czy czerpać pomysły na relaks lub rozrywkę.

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.