PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

PRCH ogłasza listę projektów zgłoszonych do PRCH Retail Awards

  • Autor: PRCH
  • 02 cze 2011 22:37

Polska Rada Centrów Handlowych ogłosiła listę 42 projektów zgłoszonych do programu eksperckiego PRCH Retail Awards 2011. Listę przedstawiono podczas konferencji PRCH Retail Horizon. Laureaci będą znani 12 października w trakcie Finału organizowanego w Fabryce Trzciny.

REKLAMA

Polska Rada Centrów Handlowych, organizacja zrzeszająca ponad 170 inwestorów, deweloperów i najemców centrów handlowych stworzyła program PRCH Retail Awards po to, aby w fachowy i bezstronny sposób promować najlepsze praktyki biznesowe w branży centrów handlowych w Polsce.

- Stworzyliśmy program PRCH Retail Awards, aby rzetelnie oceniać projekty realizowane w Polsce i tym samym promować kompetencje, kreatywność i efektywność biznesową branży centrów handlowych - powiedziała twórczyni programu Anna Szmeja-Kroplewska, dyrektor generalny PRCH.

Aby zapewnić rzetelność i obiektywność oceny projektów, powołano jury złożone z ekspertów ds. rozwoju, zarządzania centrami handlowym, wynajmu, architektury, marketingu oraz przedstawicieli najemców. Ich zadaniem będzie merytoryczna weryfikacja zgłoszeń pod kątem jakości, innowacyjności i efektywności. Członkowie jury nie będą oceniali projektów, z którymi są lub kiedykolwiek byli związani zawodowo.

Najistotniejszym elementem oceny są wizyty w wybranych przez jury centrach i sieciach handlowych. Ostateczny werdykt zapadnie jesienią i zostanie ogłoszony podczas uroczystego Finału programu 12 października 2011 r. w warszawskiej Fabryce Trzciny.

Nagrody PRCH Retail Awards zostały przygotowane na wzór najbardziej prestiżowych w branży nagród ICSC - Międzynarodowej Rady Centrów Handlowych i europejskich rad centrów handlowych. Program jest adresowany zarówno do deweloperów i zarządców, jak i najemców, i obejmuje trzy kategorie główne: Centrum Handlowe Roku, Koncept Handlowy Roku i Marketing.

Do końca czerwca zgłoszone do programu projekty muszą opracować obszerną, merytoryczną aplikację, opisująca szczegółowo wszystkie ważne aspekty projektu.
W przypadku centrów handlowych były to m.in.: proces powstawania i komercjalizacji, strategia pozycjonowania i kształtowania tożsamości, dane dotyczące efektywności, w tym wskaźniki obrotów i frekwencji, architektura i kontekst urbanistyczny, strategia marketingowa, nawiązywanie dialogu z lokalną społecznością oraz sposób zarządzania centrum.

  • 1
  • 2

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA