PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Pretty One: Dobry rok i odważne plany

  • Autor: propertynews.pl
  • 19 lis 2013 09:37

Pretty One: Dobry rok i odważne plany

Pretty One to polska firma, która - wbrew rynkowym tendencjom - projektuje i szyje ubrania w kraju. Grono klientek chce powiększać poprzez rozwój sieci sklepów i ich remodeling, ale także oferowanie dodatkowych usług, w tym fryzjerskich i kosmetycznych. - Jesteśmy firmą dla kobiet. Chcemy nie tylko o nie dbać, ubierać, ale też je rozpieszczać - mówi w rozmowie z Propertynews.pl Agnieszka Trusiewicz, dyrektor marketingu Pretty One.

REKLAMA

Końcówka roku to pora podsumowań. Jak oceniają Państwo kończący się rok?

Jesteśmy bardzo zadowoleni. Odnotowaliśmy ponad 20-procentowy wzrost sprzedaży, co w czasach spowolnienia gospodarczego traktujemy jako spory sukces. Warto przy tym podkreślić, że jesteśmy polską firmą. Projektujemy i szyjemy ubrania dla kobiet w kraju, a to ewenement w branży odzieżowej.

Udało się nam też utrzymać dynamikę rozwoju sieci. W tym roku otworzyliśmy cztery nowe salony Pretty One w: Gdyni, Katowicach, Poznaniu oraz Nowym Sączu. Ponad połowa sklepów przeszła remodeling, dzięki któremu nasza marka jest bardziej widoczna, postrzegana jako bardziej nowoczesna, ale - co dla nas najważniejsze - przyjazna dla klientek. W naszych salonach czują się one komfortowo i są zawsze fachowo obsłużone. Dbamy o najwyższą jakość kolekcji i perfekcję obsługi.

Jak Pretty One radzi sobie z konkurencją na rynku odzieżowym? Jakie ma pomysły na przyciągnięcie klientek?

Pomysłów mamy mnóstwo. Będziemy wzmacniać nasze programy lojalnościowe, organizować eventy dla klientek i spotkania z najlepszymi stylistami, a niebawem być może także z gwiazdami. Planujemy uruchomić Beauty Card System, dzięki któremu nasze klientki będą mogły skorzystać z usług fryzjerskich i kosmetycznych oferowanych na najwyższym poziomie, ale w niższych cenach. Jesteśmy firmą dla kobiet. Chcemy nie tylko o nie dbać, ubierać, ale je też rozpieszczać.

Ile obecnie sklepów liczy sieć?

W Polsce Pretty One ma już 25 salonów. Mamy także zasięg europejski: nasze kolekcje sprzedajemy w trzech własnych salonach na Litwie i w Niemczech oraz w kilkunastu placówkach w Mołdawii i Rosji oraz na Białorusi i Ukrainie. Ofertę sprzedażową uzupełnia sklep online: shop.prettyone.pl. To ogromny sukces zważywszy, że nasza firma istnieje na rynku komercyjnym dopiero od sześciu lat.

Jakie lokalizacje są dla Was najciekawsze?

Do tej pory otwieraliśmy salony Pretty One przede wszystkim w największych miastach w Polsce. Teraz, w związku z nasyceniem rynku, decydujemy się też na miasta średniej wielkości. Zawsze staramy się o lokalizację w największych ośrodkach handlowych, przede wszystkim wielkich galeriach.

  • 1
  • 2

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA