PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Pretty One: Dobry rok i odważne plany

  • Autor: propertynews.pl
  • 19 lis 2013 09:37

Pretty One: Dobry rok i odważne plany

Pretty One to polska firma, która - wbrew rynkowym tendencjom - projektuje i szyje ubrania w kraju. Grono klientek chce powiększać poprzez rozwój sieci sklepów i ich remodeling, ale także oferowanie dodatkowych usług, w tym fryzjerskich i kosmetycznych. - Jesteśmy firmą dla kobiet. Chcemy nie tylko o nie dbać, ubierać, ale też je rozpieszczać - mówi w rozmowie z Propertynews.pl Agnieszka Trusiewicz, dyrektor marketingu Pretty One.

REKLAMA

Końcówka roku to pora podsumowań. Jak oceniają Państwo kończący się rok?

Jesteśmy bardzo zadowoleni. Odnotowaliśmy ponad 20-procentowy wzrost sprzedaży, co w czasach spowolnienia gospodarczego traktujemy jako spory sukces. Warto przy tym podkreślić, że jesteśmy polską firmą. Projektujemy i szyjemy ubrania dla kobiet w kraju, a to ewenement w branży odzieżowej.

Udało się nam też utrzymać dynamikę rozwoju sieci. W tym roku otworzyliśmy cztery nowe salony Pretty One w: Gdyni, Katowicach, Poznaniu oraz Nowym Sączu. Ponad połowa sklepów przeszła remodeling, dzięki któremu nasza marka jest bardziej widoczna, postrzegana jako bardziej nowoczesna, ale - co dla nas najważniejsze - przyjazna dla klientek. W naszych salonach czują się one komfortowo i są zawsze fachowo obsłużone. Dbamy o najwyższą jakość kolekcji i perfekcję obsługi.

Jak Pretty One radzi sobie z konkurencją na rynku odzieżowym? Jakie ma pomysły na przyciągnięcie klientek?

Pomysłów mamy mnóstwo. Będziemy wzmacniać nasze programy lojalnościowe, organizować eventy dla klientek i spotkania z najlepszymi stylistami, a niebawem być może także z gwiazdami. Planujemy uruchomić Beauty Card System, dzięki któremu nasze klientki będą mogły skorzystać z usług fryzjerskich i kosmetycznych oferowanych na najwyższym poziomie, ale w niższych cenach. Jesteśmy firmą dla kobiet. Chcemy nie tylko o nie dbać, ubierać, ale je też rozpieszczać.

Ile obecnie sklepów liczy sieć?

W Polsce Pretty One ma już 25 salonów. Mamy także zasięg europejski: nasze kolekcje sprzedajemy w trzech własnych salonach na Litwie i w Niemczech oraz w kilkunastu placówkach w Mołdawii i Rosji oraz na Białorusi i Ukrainie. Ofertę sprzedażową uzupełnia sklep online: shop.prettyone.pl. To ogromny sukces zważywszy, że nasza firma istnieje na rynku komercyjnym dopiero od sześciu lat.

Jakie lokalizacje są dla Was najciekawsze?

Do tej pory otwieraliśmy salony Pretty One przede wszystkim w największych miastach w Polsce. Teraz, w związku z nasyceniem rynku, decydujemy się też na miasta średniej wielkości. Zawsze staramy się o lokalizację w największych ośrodkach handlowych, przede wszystkim wielkich galeriach.

  • 1
  • 2


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA