PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Prezes Coccodrillo: Unikamy nowych centrów handlowych

  • Autor: propertynews.pl
  • 02 wrz 2015 15:30

Prezes Coccodrillo: Unikamy nowych centrów handlowych Od lewej: wiceprezes CDRL SA - Tomasz Przybyła oraz prezes - Marek Dworczak

Coccodrillo, sieć sklepów z odzieżą dla dzieci, chce jeszcze urosnąć. Firma szuka lokalizacji, ale jak ognia unika nowo otwieranych centrów handlowych. - W nowych obiektach nakłady na otwarcie sklepu są zdecydowanie wyższe, mówimy o kwotach nawet 250-300 tys. zł. Wyższe są też koszty dzierżawy, które sięgają 35-40 euro/mkw. Nas interesują stawki 15-25 euro za mkw. - mówi Tomasz Przybyła, wiceprezes CDRL SA.

REKLAMA

- Cały czas poszukujemy nowych lokalizacji. Do końca roku chcemy uruchomić jeszcze przynajmniej 6 sklepów, zarówno w centrach handlowych takich jak CH Kaskada w Szczecinie i Galeria Sfera w Bielsku Białej, a także przy ulicach handlowych. W przypadku Gemini Park Tarnów przenosimy nasz salon do lepszej i mniejszej lokalizacji. W sumie w tym roku nasza sieć w Polsce urośnie o 10-15 lokalizacji - zapowiada Tomasz Przybyła.

Jak mówi prezes firmy Marek Dworczak, najbardziej interesujące rynki dla firmy to Warszawa, Trójmiasto i Poznań. - W stolicy przyglądamy się m.in. Arkadii i Galerii Mokotów. W Trójmieście interesują nas Galeria Bałtycka i powstająca Metropolia. W Poznaniu podoba nam się projekt Posnania, ale wysokość czynszów nie zachęca - informują prezesi.

Wszystkie nowe sklepy Coccodrillo są otwierane w nowym wystroju, trwa również proces remontu istniejących placówek. - Efekty remontów są widoczne po wzroście sprzedaży. Tak się stało np. w centrum Magnolia Park we Wrocławiu – przekonuje Tomasz Przybyła.

Optymalna powierzchnia dla placówek Coccodrillo to ok. 70 mkw.

Spółka CDRL SA prowadzi także intensywną ekspansję zagraniczną. W tym przypadku stawia na franczyzę. Tylko w pierwszym półroczu na mapie nowych lokalizacji pojawiło się 5 sklepów w takich krajach europejskich jak: Rumunia, Czechy, Litwa i Bułgaria, a także 6 salonów i 11 stoisk w tak egzotycznych kierunkach jak: Chiny, Brazylia, Turkmenistan, Egipt i Sri Lanka.

Jak podkreślają prezesi firmy, najbardziej obiecującym rynkiem zagranicznym dla Coccodrillo jest Rumunia, gdzie spółka rozwija się poprzez otwarcia lokali franczyzowych. W przyszłym roku spółka chce w tym kraju ruszyć także ze sklepem internetowym. Poza tym e- sklepy rusza także w Niemczech, Austrii, Czechach i na Słowacji.

Na koniec II kwartału 2015 r. firma miała 385 sklepów, z czego 222 w Polsce, 127 w innych krajach Europy i 38 poza UE.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA