PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Prezes Coccodrillo: Unikamy nowych centrów handlowych

  • Autor: propertynews.pl
  • 02 wrz 2015 15:30

Prezes Coccodrillo: Unikamy nowych centrów handlowych Od lewej: wiceprezes CDRL SA - Tomasz Przybyła oraz prezes - Marek Dworczak

Coccodrillo, sieć sklepów z odzieżą dla dzieci, chce jeszcze urosnąć. Firma szuka lokalizacji, ale jak ognia unika nowo otwieranych centrów handlowych. - W nowych obiektach nakłady na otwarcie sklepu są zdecydowanie wyższe, mówimy o kwotach nawet 250-300 tys. zł. Wyższe są też koszty dzierżawy, które sięgają 35-40 euro/mkw. Nas interesują stawki 15-25 euro za mkw. - mówi Tomasz Przybyła, wiceprezes CDRL SA.

REKLAMA

- Cały czas poszukujemy nowych lokalizacji. Do końca roku chcemy uruchomić jeszcze przynajmniej 6 sklepów, zarówno w centrach handlowych takich jak CH Kaskada w Szczecinie i Galeria Sfera w Bielsku Białej, a także przy ulicach handlowych. W przypadku Gemini Park Tarnów przenosimy nasz salon do lepszej i mniejszej lokalizacji. W sumie w tym roku nasza sieć w Polsce urośnie o 10-15 lokalizacji - zapowiada Tomasz Przybyła.

Jak mówi prezes firmy Marek Dworczak, najbardziej interesujące rynki dla firmy to Warszawa, Trójmiasto i Poznań. - W stolicy przyglądamy się m.in. Arkadii i Galerii Mokotów. W Trójmieście interesują nas Galeria Bałtycka i powstająca Metropolia. W Poznaniu podoba nam się projekt Posnania, ale wysokość czynszów nie zachęca - informują prezesi.

Wszystkie nowe sklepy Coccodrillo są otwierane w nowym wystroju, trwa również proces remontu istniejących placówek. - Efekty remontów są widoczne po wzroście sprzedaży. Tak się stało np. w centrum Magnolia Park we Wrocławiu – przekonuje Tomasz Przybyła.

Optymalna powierzchnia dla placówek Coccodrillo to ok. 70 mkw.

Spółka CDRL SA prowadzi także intensywną ekspansję zagraniczną. W tym przypadku stawia na franczyzę. Tylko w pierwszym półroczu na mapie nowych lokalizacji pojawiło się 5 sklepów w takich krajach europejskich jak: Rumunia, Czechy, Litwa i Bułgaria, a także 6 salonów i 11 stoisk w tak egzotycznych kierunkach jak: Chiny, Brazylia, Turkmenistan, Egipt i Sri Lanka.

Jak podkreślają prezesi firmy, najbardziej obiecującym rynkiem zagranicznym dla Coccodrillo jest Rumunia, gdzie spółka rozwija się poprzez otwarcia lokali franczyzowych. W przyszłym roku spółka chce w tym kraju ruszyć także ze sklepem internetowym. Poza tym e- sklepy rusza także w Niemczech, Austrii, Czechach i na Słowacji.

Na koniec II kwartału 2015 r. firma miała 385 sklepów, z czego 222 w Polsce, 127 w innych krajach Europy i 38 poza UE.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA