PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Prezes EM&F: Wiemy, jak dotrzeć do millenialsów

  • dlahandlu.pl
  • 24 maj 2016 11:35

Prezes EM&F: Wiemy, jak dotrzeć do millenialsów Krzysztof Rabiański, prezes zarządu Grupy Empik Media & Fashion SA

Żadne pokolenie nie było tak odporne na tradycyjną reklamę i ofertę jak millenialsi. - Aby skutecznie do nich dotrzeć trzeba im zaoferować dwie rzeczy: atrakcyjną ofertę oraz skuteczną, efektywną komunikację. 2-3 lata temu próbowaliśmy zadecydować o kontencie za klienta, ta strategia się nie sprawdziła. Teraz zmierzamy do tego, żeby Empik był taki, jak chce klient - mówi Krzysztof Rabiański, prezes zarządu Grupy Empik Media & Fashion SA.

REKLAMA

O wpływie młodego pokolenia na rozwój oferty i usług, nowych technologiach w handlu oraz personalizacji przekazów reklamowych pod napędzających gospodarkę smartshopperów rozmawiano podczas debaty „Konsument XXI wieku”, która odbyła się podczas VIII Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.

Zdaniem Krzysztofa Rabiańskiego kluczowe w podejściu do młodych konsumentów są personalizacja oferty oraz komunikacja. - Zwróćmy uwagę, że aby skutecznie dotrzeć do millenialsów nie możemy się już z nimi komunikować bezpośrednio, jako spółka. Dziś porozumiewamy się przez media społecznościowe. Liczą się głosy liderów opinii, recenzje naszych produktów czy jakości obsługi, które klienci zamieszczają w Internecie - tam toczy się rozmowa o firmie. To powoduje, że trzeba ostrożnie zarządzać brandem - mówił.

Czy w dalszej perspektywie handel przeniesie się do rzeczywistości wirtualnej? - Uważam, że nie. W tym roku Amazon, gigant e-commerce, otworzył dwie stacjonarne księgarnie w Stanach Zjednoczonych. Sprzedaż książek papierowych w USA rośnie rdr. i przewiduję, że ten trend się utrzyma. Mam ogromny szacunek dla technologii - tu się buduje przewagę - ale pamiętajmy też, że technologie się starzeją. Cały czas musimy "uciekać do przodu". Najważniejszy jest kontent i sposób dotarcia do konsumentów. Technologie to narzędzie i sposób, ale poznanie i zrozumienie konsumenta jest ponadczasowe. Strategia omnichannel, czyli obecność w realu, jak i w sieci pozwoli dotrzeć do wszystkich, także tych, którzy nie korzystają z internetu. Przyszłość branży retail to omnichannel - podsumował prezes Grupy EM&F.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA