PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Prezes EM&F: Wiemy, jak dotrzeć do millenialsów

  • dlahandlu.pl
  • 24 maj 2016 11:35

Prezes EM&F: Wiemy, jak dotrzeć do millenialsów Krzysztof Rabiański, prezes zarządu Grupy Empik Media & Fashion SA

Żadne pokolenie nie było tak odporne na tradycyjną reklamę i ofertę jak millenialsi. - Aby skutecznie do nich dotrzeć trzeba im zaoferować dwie rzeczy: atrakcyjną ofertę oraz skuteczną, efektywną komunikację. 2-3 lata temu próbowaliśmy zadecydować o kontencie za klienta, ta strategia się nie sprawdziła. Teraz zmierzamy do tego, żeby Empik był taki, jak chce klient - mówi Krzysztof Rabiański, prezes zarządu Grupy Empik Media & Fashion SA.

REKLAMA

O wpływie młodego pokolenia na rozwój oferty i usług, nowych technologiach w handlu oraz personalizacji przekazów reklamowych pod napędzających gospodarkę smartshopperów rozmawiano podczas debaty „Konsument XXI wieku”, która odbyła się podczas VIII Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.

Zdaniem Krzysztofa Rabiańskiego kluczowe w podejściu do młodych konsumentów są personalizacja oferty oraz komunikacja. - Zwróćmy uwagę, że aby skutecznie dotrzeć do millenialsów nie możemy się już z nimi komunikować bezpośrednio, jako spółka. Dziś porozumiewamy się przez media społecznościowe. Liczą się głosy liderów opinii, recenzje naszych produktów czy jakości obsługi, które klienci zamieszczają w Internecie - tam toczy się rozmowa o firmie. To powoduje, że trzeba ostrożnie zarządzać brandem - mówił.

Czy w dalszej perspektywie handel przeniesie się do rzeczywistości wirtualnej? - Uważam, że nie. W tym roku Amazon, gigant e-commerce, otworzył dwie stacjonarne księgarnie w Stanach Zjednoczonych. Sprzedaż książek papierowych w USA rośnie rdr. i przewiduję, że ten trend się utrzyma. Mam ogromny szacunek dla technologii - tu się buduje przewagę - ale pamiętajmy też, że technologie się starzeją. Cały czas musimy "uciekać do przodu". Najważniejszy jest kontent i sposób dotarcia do konsumentów. Technologie to narzędzie i sposób, ale poznanie i zrozumienie konsumenta jest ponadczasowe. Strategia omnichannel, czyli obecność w realu, jak i w sieci pozwoli dotrzeć do wszystkich, także tych, którzy nie korzystają z internetu. Przyszłość branży retail to omnichannel - podsumował prezes Grupy EM&F.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA