PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Prezes Makro: Franczyza ratunkiem dla tradycyjnego handlu

  • dlahandlu.pl
  • 10 lut 2014 11:09

- Sytuacja rynkowa była w minionym roku wyzwaniem, szczególnie dla sektora tradycyjnego handlu. Sektor Horeca również przechodził w roku 2013 lekką stagnację. Sieci franczyzowe takie jak Odido zyskały znacznie na popularności jako rozwiązanie gwarantujące przedstawicielom sektora tradycyjnego handlu dalszy rozwój - mówi David Boner, prezes Makro Cash and Carry Polska.

REKLAMA

- Ekspansja naszej sieci była w minionym roku bardzo dynamiczna, w czerwcu otworzyliśmy 2000. placówkę Odido w Mińsku Mazowieckim. Udało nam się również podtrzymać dynamiczny rozwój marki własnej. Warto pamiętać, że to właśnie marki własne takie jak Fine Food pozwalają kupcom wyróżnić się na tle konkurencji. Dla Makro był to rok pod znakiem nowej polityki cenowej, która stosunkowo szybką zyskała aprobatę naszych klientów oraz rozwoju usługi delivery, która obecnie jest adresowana zarówno do klientów Horeca, sklepów zrzeszonych w sieci franczyzowej Odido jak i sklepów niezależnych. W minionym roku skoncentrowaliśmy się również na e- narzędziach i rozwoju naszego sklepu internetowego Makro Biuro online, wprowadziliśmy również do wszystkich naszych hal terminale umożliwiające płatność kartą Visa i MasterCard - mówi prezes Makro.

- Na rok 2014 patrzymy optymistycznie, pracujemy nad różnymi narzędziami w ramach naszego multikanałowego modelu biznesowego. Obecny rok jest dla Makro w Polsce oraz Metro również rokiem jubileuszowym, ponieważ obchodzimy w nim 20 rocznicę rozpoczęcia przez Makro działalności na polskim rynku oraz 50 rocznicę powstania firmy Metro Cash&Carry. Z tej okazji zostanie również po raz pierwszy przeprowadzona globalna kampania marketingowa pt. „You & MAKRO/METRO", w której w roli głównej wystąpili nasi klienci - dodaje David Boner.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.