PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Prezes sieci Solar: Skupimy się na zagranicznej ekspansji

  • Autor: propertynews.pl
  • 10 lip 2014 10:07

Prezes sieci Solar: Skupimy się na zagranicznej ekspansji

Naszym głównym celem są rynki niemiecki i rosyjski, gdzie prowadzimy zaawansowane prace nad nowymi miejscami dystrybucji. Jeszcze w tym roku planujemy otwarcie sklepu firmowego w Berlinie - mówi w rozmowie z portalem propertynews.pl Stanisław Bogacki, prezes zarządu Solar Company SA.

REKLAMA

W maju br. firma Solar zanotowała przychody ze sprzedaży na poziomie 10,9 mln zł. Czy spółka jest zadowolona z tego wyniku?

Z jednej strony jesteśmy zadowoleni z dobrego przyjęcia kolekcji przez klientów i zwiększenia sprzedaży w sklepach firmowych, co stanowi odwrócenie tendencji z poprzedniego roku. Z drugiej strony uważamy, że ten wynik można poprawić - szczególnie biorąc pod uwagę wprowadzone zmiany w spółce, m.in. w zakresie kolekcji, PR-u i marketingu.

Jakie są plany rozwoju sieci na ten rok w Polsce?

W bieżącym roku otworzyliśmy dwa sklepy własne - w Lublinie, w CH Felicity oraz w Warszawie, w CH Targówek, a także dwa sklepy franczyzowe - w Giżycku oraz Sieradzu. Planujemy otwarcie sklepu własnego w Galerii Warmińskiej w Olsztynie oraz dwóch kolejnych sklepów franczyzowych.

Jakie są plany rozwoju firmy na rynkach zagranicznych?

Naszym głównym celem są rynki niemiecki i rosyjski, gdzie prowadzimy zaawansowane prace nad nowymi miejscami dystrybucji, przy czym jeszcze w tym roku planujemy otwarcie własnego sklepu firmowego w Berlinie.

Oczywiście jesteśmy otwarci na propozycje współpracy z innych krajów, zauważamy rosnące zainteresowanie naszą marką i chęcią nawiązania współpracy w krajach europejskich i nie tylko.

Wiele marek decyduje się teraz na remodeling sklepów. Czy Solar ma też takie plany?

Ze względu na to, że nowo powstające sklepy Solar nie były odwzorowaniem wcześniej otwieranych, lecz stale unowocześnialiśmy ich wygląd i architekturę, nie ma potrzeby całościowej zmiany ich wyglądu.

Jedną z zasad marki jest dostosowywanie nie tylko kolekcji, ale i wyglądu sklepów do najnowszych trendów. Tzw. remodeling, czyli w naszym przypadku dostosowanie do dzisiejszych standardów, następuje w przypadku remontu sklepów długo działających.

Jaka jest aktualna oferta Solar i do kogo jest adresowana?

Solar to marka, która w swoich kolekcjach łączy ponadczasową elegancję i aktualne trendy w modzie. Co sezon podkreśla naturalność, subtelność i kobiecość swoich klientek. Istotą podejmowanych przez markę działań są autorskie kolekcje o miejskim, a zarazem eleganckim charakterze. Swoje projekty Solar uzupełnia szeroką gamą akcesoriów. Każdego roku firma tworzy trzy kolekcje: wiosna/lato, jesień/zima oraz kolekcję karnawałową.
Solar jest znany przede wszystkim z dzianin, oryginalnych wzorów, tkanin najwyższej jakości oraz perfekcyjnego wykończenia. Dla swoich klientek, co sezon tworzy świat pełen autentycznych, kobiecych emocji.

  • 1
  • 2

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA